پازل کمربندی شرق با نصب تیرهای برق تکمیل می‌شود

شهردار قزوین با بیان اینکه پازل کمربندی شرق با نصب تیرهای برق تکمیل می‌شود، گفت: جلسه نهایی کمیته هماهنگی امور اجرایی مناطق با موضوع ارائه طرح پیشنهادی به منظور جانمایی محل دقیق تیرهای برق، براساس نقشه‌های مسیر زیرگذر ابوترابی به پل ولایت و بلوار پیامبر اعظم (ص) در پروژه کمربندی شرق، برگزار شد.

مهدی صباغی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به انجام عملیات جدول‌گذاری و آماده‌سازی معابر در ناحیه دانش اظهار کرد: عملیات اجرایی پروژه زیرسازی، آماده‌سازی و جدول‌گذاری معابر در کوچه‌های طالقانی و صفای سوم، پنجم و هفتم به منظور روکش آسفالت شامل هزار متر جدول‌گذاری برای هدایت آب‌های سطحی و حدود ۳۵۰۰ متر مربع زیرسازی و آماده‌سازی در ناحیه دانش در حال انجام است.

وی افزود: در این مرحله معابری که تا پیش از این هیچ‌گونه عملیات عمرانی از قبیل آماده‌سازی و آسفالت در آنها انجام نشده بود و همین امر باعث ایجاد مشکلاتی برای شهروندان محله ناصرآباد برای تردد عابران پیاده و وسایل نقلیه شده بود، در دستور کار این مجموعه قرار گرفته است.

️شهردار قزوین خاطرنشان کرد: عملیات آماده‌سازی و زیرسازی معابر در دیگر نقاط منطقه چهار شهرداری قزوین در برنامه سال جاری معاونت عمرانی منطقه چهار شهرداری قزوین قرار دارد.

صباغی با بیان اینکه پازل کمربندی شرق با نصب تیرهای برق، تکمیل می‌شود، تصریح کرد: جلسه نهایی کمیته هماهنگی امور اجرایی مناطق با موضوع ارائه طرح پیشنهادی به منظور جانمایی محل دقیق تیرهای برق بر اساس نقشه‌های مسیر زیرگذر ابوترابی به پل ولایت و بلوار پیامبر اعظم (ص) در پروژه کمربندی شرق برگزار شد.

وی اضافه کرد: پروژه تعویض دریچه‌های فلزی به صورت مستمر در مسیرهای مختلف شهر توسط حوزه معاونت فنی و عمرانی شهرداری قزوین در حال اجرا است و نسبت به تعویض، نوسازی قطعات و اتصالات بخشی از شبکه آب خام بوستان ورزش واقع در شمال میدان جانبازان در راستای رفع مشکل نشتی و هدررفت آب انجام شد.

شهردار قزوین با تاکید بر اینکه بنا به درخواست شهروندان و به منظور زیبایی چهره شهر عملیات نخاله‌برداری و پاکسازی محلات مختلف ناحیه مهدیه در حال انجام است، گفت: مرمت آسفالت در سطح معابر منطقه سه ادامه دارد و در این نوبت ناحیه مینودر و کوثر با رعایت شیب‌بندی برای جلوگیری از آب‌گرفتگی و تردد آسان خودروها، لکه‌گیری شد.

صباغی با بیان اینکه اجرای عملیات لکه‌گیری آسفالت و ترمیم ترانشه در معابر اصلی و فرعی ناحیه شهید بابایی ادامه دارد، افزود: عملیات نصب دریچه‌های سرقتی با هدف جلوگیری از بروز خسارت جانی و مالی و تأمین ایمنی معابر در سطح منطقه دو در حال انجام است.

وی اظهار کرد: در این نوبت دریچه‌ها و پل‌های فلزی خیابان اشراق، بلوار شهید چگینی و محله ملاصدرا توسط پیمانکاران ۱۳۷ منطقه دو و بنا به درخواست شهروندان مرمت شد.

کد خبر 667924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.