پخش ۳۴ هزار تن آسفالت در معابر شهر اصفهان از ابتدای سال‌ جاری تاکنون

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان گفت: حدود ۳۴ هزار تن آسفالت از ابتدای سال‌ جاری تاکنون در معابر این کلان‌شهر اجرا شده است که ۱۰ هزار تن آن در معابر پانزده‌گانه شهر بوده و حدود ۲۴ هزار تن آسفالت برای اجرا و احداث معابر جدید استفاده شده است.

امیرعباس رحمتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: سازمان عمران شهرداری اصفهان به عنوان متولی اجرای بخش عمده آسفالت معابر اصلی این کلان‌شهر است.

وی با اشاره به اینکه شش ماه ابتدایی سال زمان مناسبی برای اجرای عملیات روکش آسفالت معابر است، افزود: سازمان عمران از ابتدای سال جاری عملیات اجرای آسفالت را در دستور کار خود قرار داده است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون حدود ۳۴ هزار تن آسفالت در معابر این کلان‌شهر اجرا شده است که ۱۰ هزار تن آن در معابر پانزده‌گانه شهر بوده و حدود ۲۴ هزار تن آسفالت برای اجرا و احداث معابر جدید استفاده شده است.

وی ادامه داد: عملیات اجرای آسفالت در پروژه‌هایی مانند پل کاظمی‌آشتیانی، رینگ حفاظتی، زیرگذر شهدای ورزشکار و خیابان‌سازی‌های متعددی اجرا شده است.

رحمتی با اشاره به ادامه اجرای روکش آسفالت معابر در برنامه فعالیت‌های سازمان عمران گفت: اجرای حدود ۷۵ هزار تن آسفالت برای هفت ماهه ابتدایی امسال پیش‌بینی شده است که این میزان جدا از ۳۴ هزار تن آسفالت جدید است.

پخش ۳۴ هزار تن آسفالت در معابر شهر اصفهان از ابتدای سال‌جاری تاکنون

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با اشاره اجرای این عملیات بر مبنای هدفمند بودن است، خاطرنشان کرد: ابتدا آسفالت نامناسب «آسفالت‌تراشی» و پس از آن عملیات روکش انجام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: حدود ۳۰ هزار تن از ۷۵ هزار تن آسفالتی که پیش‌بینی شده است برای اجرای عملیات آسفالت‌تراشی انجام می‌شود و حدود ۴۵ هزار تن آسفالت نیز برای روکش معابر اجرا خواهد شد.

رحمتی با بیان اینکه برای احداث پروژه‌های جدید در سال جاری حدود ۹۰ هزار تن آسفالت با انواع دانه‌بندی و انواع مختلف آسفالت نوین پیش‌بینی شده است، گفت: سازمان عمران انواع آسفالت معمولی، دارای سنگدانه‌های سرباره‌ای، ترکیب شده با پودر لاستیک و انواع پلیمر را تولید می‌کند که امیدواریم با تولید آسفالت باکیفیت، معابر سالم و با عمر طولانی‌تری داشته باشیم.

وی از اجرای عملیات شبانه آسفالت معابر پانزده‌گانه اصفهان خبر داد و تاکید کرد: از شهروندان تقاضا داریم تا با همکاران ما در سازمان عمران که در اکیپ‌های پخش آسفالت به‌صورت شبانه در معابر فعالیت می‌کنند، همکاری و همراهی لازم را داشته باشند تا بتوانیم عملیاتی باکیفیت را در کوتاه‌ترین زمان را اجرا کنیم.

کد خبر 667913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.