واکنش سرمربی اردن به‌ مصاف با شاگردان عنایتی

سرمربی تیم ملی فوتبال امید اردن گفت: ایران تیم قدرتمندی است. ما به بازیکنان خود اعتماد داریم و با وجود قدرت حریف می‌توانیم در این بازی به پیروزی برسیم و راهی فینال شویم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی فوتبال امید ایران امروز _یکشنبه بیست‌وهشتم خردادماه ۱۴۰۲_ در چارچوب مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های قهرمانی زیر ۲۳ سال غرب آسیا، در کربلای عراق رودرروی تیم ملی اردن قرار بگیرد و به‌دنبال این است تا با غلبه بر حریف خود راهی دیدار پایانی شود.

در آستانه این دیدار عبدالله ابو زمع، سرمربی اردن قبل از دیدار با ایران اظهار کرد: برای پیروزی در این بازی حساس باید سریع در جریان فضای بازی قرار گرفت و از همان ابتدا با نهایت تمرکز بازی کرد. ایران تیم قدرتمندی است. ما به بازیکنان خود اعتماد زیادی داریم و با وجود قدرت حریف می‌توانیم در این بازی به پیروزی دست پیدا کنیم و راهی فینال شویم. این چیزی است که به‌دنبال آن هستیم. بر این باور هستم که شانس دو تیم برای پیروزی در این بازی برابر است.

تیم ملی فوتبال امید اردن در بازی مقابل شاگردان رضا عنایتی یک غایب بزرگ دارد که دانیال عفانه کاپیتان تیم است. عفانه در بازی قبلی اردنی‌ها از داور کارت قرمز دریافت کرد و به همین خاطر محروم است.

کد خبر 667891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.