مفقودشدگان سیل جاده چالوس چند نفر هستند؟ 
سیل جاده چالوس

مفقودشدگان سیل جاده چالوس یک خانم و آقای ۴۲ و ۳۵ ساله هستند که از روز حادثه تا به امروز آثاری از آنها یافت نشده است اما تیم‌های نجاتی و نیروهای هلال احمر شبانه روز در پی جست و جو هستند.

دانلود صوت آخرین اخبار سیل جاده چالوس

طبق گفته‌های مدیر جمعیت هلال احمر البرز، تعداد مصدوم‌های سیل جاده چالوس ۱۹ نفر بوده که خوشبختانه حال همه آنها خوب است و یکم روز پس از بستری در بیمارستان مرخص شده‌اند.

سمیه قاسمی نام زن ۴۲ ساله‌ای است که در پی ریزش آوار و سیل در جاده چالوس پس از گذشت یک هفته هنوز خبری از او نشده است. جاده چالوس هم اکنون مسدود می‌باشد.

به گفته کارشناسان منابع طبیعی، عامل اصلی بروز این حادثه فرسایش خاک در طول زمان بوده و احتمال حرکت رسوبات در آینده نیز وجود دارد. کوچک‌ترین عوامل مانند ضربه بیل یا صوت قوی باعث حرکت رسوبات و بروز حوادث تلخ دیگر در آینده خواهد شد.

گزارش کامل علت وقوع سیل در جاده چالوس را در اینجا بخوانید.

وضعیت این رستوران در جاده چالوس را قبل و بعد از سیلاب تماشا کنید.

آخرین وضعیت جاده چالوس امروز یکشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ تردد روان در محور چالوس حدفاصل (شهرستانک تا مرزن‌آباد)، ضمناً محور چالوس حدفاصل (میدان امیرکبیر تا شهرستانک) مسیر (رفت و برگشت) تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه تهران - شمال انجام می‌گردد.

سیل جاده چالوس تا کنون خسارات بسیاری به بار آورده و تخمین زده می‌شود آوار برداری این منطقه هزینه ۴۰۰ میلیارد تومانی برای دولت داشته باشد.

در تابستان سال ۱۴۰۰ نیز سیلاب شدیدی در جاده چالوس در استان مازندران ایجاد شد که باعث بسته شدن این جاده شد. این سیلاب بیش از ۲۰ نفر را کشته و صدها نفر را هم مجروح کرد و ضررهای مالی نیز برای مردم و مسئولین بسیار بوده است.

کد خبر 667855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.