بانوان ملی‌پوش والیبال ایران آماده درخشش در مسابقات چلنجرکاپ آسیا

تیم ملی والیبال بانوان ایران که برای حضور در مسابقات چلنجرکاپ آسیا به اندونزی رفته پس از بازدید از سالن اصلی رقابت‌ها، نخستین تمرین خود را در آن برپا کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دومین دوره مسابقات والیبال چلنجر کاپ آسیا از فردا _یک‌شنبه بیست‌وهشتم خردادماه_ با حضور ۱۱ تیم به میزبانی اندونزی آغاز می‌شود و تیم ملی زنان ایران هم که برای نخستین‌بار در این رقابت‌ها شرکت کرده در دور مقدماتی با تیم‌های ملی هنگ‌کنگ و چین‌تایپه هم‌گروه است.

ملی‌پوشان ایران امروز _شنبه بیست‌وهفتم خردادماه_ در نوبت صبح در سالن بدنسازی هتل محل اقامت خود تمرین کردند و در نوبت بعد از ظهر هم به سالن GOR TRI DRAMA رفتند که سالن اصلی مسابقات است و نخستین تمرین توپی خود را هم در این سالن انجام دادند.

زنان والیبالیست ایران بعد از گرم کردن، زیر نظر کادر فنی کارهای تاکتیکی انجام دادند و سپس به دو گروه شش‌نفره تقسیم شدند و بازی کردند. تیم ایران در روز نخست این مسابقات استراحت دارد و بیست‌ونهم خردادماه در اولین دیدار خود به‌مصاف هنگ‌کنگ می‌رود.

لازم به‌ذکر است آیتک سلامت، مونا دریس محمودی، سودابه باقرپور، مونا آشفته، اسماً سعیدی، مهسا کدخدا، نگار هاشمی، نگین شیرتری، حانیه محتشمی پور، فاطمه خلیلی، ریحانه کریمی، درسا فلاح، فاطمه امینی و کیمیا کیانی بازیکنان ایران در چلنجرکاپ آسیا هستند.

همچنین نازآفرین فنودی به عنوان سرپرست، فاطمه رشیدی (سرمربی)، مهسا آراسته (مربی)، نوید مشجری (مشاور فنی) و علیرضا بهبودی (مربی تمرین دهنده)، مریم پرهیزکاری (مربی بدنساز)، مهرنوش واعظی (فیزیوتراپ) و راضیه دوستی به عنوان آنالیزور، کادر فنی تیم ملی والیبال زنان را تشکیل می‌دهند.

کد خبر 667760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.