تماس سران پاری‌سن‌ژرمن با سرمربی آرسنال!

پس از شکست در مذاکره با یولیان ناگلزمن، پاری سن ژرمن تماس‌هایی با میکل آرتتا، سرمربی آرسنال برقرار کرده تا او را به پاریس بکشاند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رسانه RMC گزارش می‌دهد که لوئیس کامپوس، مشاور ورزشی پاری سن ژرمن با میکل آرتتا تماس گرفته و در مورد احتمال انتقال به پایتخت فرانسه با او صحبت کرده است.

باشگاه در پایان فصل، کریستوف گالتیه را اخراج کرد و به نظر می‌رسید که آن‌ها آماده انتصاب ناگلزمن هستند، اما مذاکرات طرفین، بی سرانجام ماند.

آرتتا ممکن است با پاری‌سن‌ژرمن صحبت کرده باشد، اما این گزارش ادعا می‌کند که باشگاه نسبت به شانس خود برای انتصاب این مربی اسپانیایی بدبین است، کسی که به تازگی توپچی‌ها را به مقام دومی در لیگ‌برتر رسانده است. سران ورزشگاه امارات لندن نیز، به تقویت ترکیب خود در پنجره نقل و انتقالات تابستانی ادامه می‌دهند، درحالی که صحبت از قرمز پوش شدن دکلان رایس و کای هاورتز است‌.

گفته می‌شود مدیران پاری سن ژرمن همچنین برای انتصاب هافبک سابق خود (تیاگو موتا)، که در حال حاضر هدایت بولونیا در سری‌آ را بر عهده دارد، نیز مذاکره کرده‌اند، البته که سرمربی پورتو، سرخیو کونسیسائو هم مد نظر PSG است. هر مربی‌ای که وارد این باشگاه شود، باید آینده کیلیان امباپه را مشخص کند، زیرا او، پس از اطلاع‌رسانی به باشگاه، مبنی بر اینکه قصد ندارد قرارداد خود را تمدید کند، می‌خواهد به رئال‌مادرید بپیوندد.

پاری‌سن‌ژرمن درحالی که پیش فصل خود را در تاریخ بیست‌وپنجم جولای با بازی مقابل النصر آغاز می‌کند، سعی خواهد کرد به سرعت یک سرمربی جدید به خدمت بگیرد.

کد خبر 667751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.