ناراحتی مدافع بایرن از بازی در دفاع چپ‌/ رئال در کمین ستاره کانادایی‌

آلفونسو دیویس فاش کرد که از شرایط خود در بایرن مونیخ ناراضی است‌، البته رئال‌مادرید شدیدا علاقه‌مند به جذب اوست‌.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آلفونسو دیویس، مدافع بایرن‌مونیخ، با یک پادکست آلمانی صحبت کرده و گفته که از اینکه در پست دفاع چپ بازی می‌کند، عصبانی است، زیرا باواریایی‌ها، او را به عنوان جایگزین آرین روبن، برای بخش وینگر به خدمت گرفته‌اند. دیویس در مجموع ۱۲۶ بازی در پست دفاع چپ انجام داده و طی مدت حضورش در بوندسلیگا، تنها ۲۲ بار در قسمت وینگر بازی کرده است.

دیویس گفت: "من برای جایگزینی آرین روبن جذب شده بودم و زمانی که دیوید آلابا مصدوم شد، به عنوان مدافع کناری مورد استفاده قرار گرفتم. اکنون، سه، چهار سال است، که در آن پست (دفاع‌چپ) گیر کرده‌ام." او اضافه کرد که "منتظر فرصتی خواهند ماند تا دوباره در خط وینگر بازی کند" اما به نظر نمی‌رسد احتمال آن وجود داشته باشد.

در صورت ترک بایرن، در تابستان امسال، از رئال به عنوان مقصد احتمالی دیویس نام برده می‌شود. ای جنت او تأیید کرده که هیچ تماسی با باشگاه باواریایی بر سر قرارداد جدید نداشته و همچنین در مورد احتمال بازی موکلش برای لوس بلانکوس صحبت کرده است. او دو سال از قراردادش باقی مانده، بنابراین باید دید بایرن چه مبلغی را برای فروشش طلب خواهد کرد.

بایرن قرار است در تاریخ بیست‌وششم ژوئیه در ژاپن به مصاف منچسترسیتی برود، زیرا آنها پیش فصل را آغاز می‌کنند. باید دید که آیا دیویس در آن زمان، همچنان عضو تیم توخل خواهد بود یا خیر.

کد خبر 667741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.