دستگیری سارق ۱۳ دوچرخه مسروقه از شهر مشهد در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: سارق ۱۳ دستگاه دوچرخه در شهر مشهد دستگیر و تمام دوچرخه‌های مسروقه کشف و به مال باختگان تحویل داده شد.

سرهنگ حسین بساطی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مأموران کلانتری ۲۰ فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان در پی کسب خبری مبنی بر فروش دوچرخه‌های سرقتی در سایت دیوار در اصفهان، بررسی موضوع برای دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از تحقیقات صورت گرفته و کسب اطمینان از درستی موضوع با انجام اقدامات هوشمندانه و پلیسی، عامل این سرقت‌ها را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی وی را در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان ادامه داد: متهم که در مواجهه با ادله و مدارک پلیس چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت در تحقیقات انجام شده به ۱۳ فقره سرقت دوچرخه در شهر مشهد اعتراف کرد و تمام دوچرخه‌ها کشف شد.

وی با بیان اینکه متهم دوچرخه‌ها را از شهرستان مشهد سرقت و پس از انتقال آنها به اصفهان با تهیه سند و مدارک جعلی در سایت دیوار به نصف قیمت بفروش می‌رساند، تصریح کرد: با اعتراف صریح متهم به سرقت‌های صورت گرفته، پرونده تشکیل و این سارق برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

سرهنگ بساطی از تلاش برای شناسایی مال باختگان و تحویل دوچرخه‌های مکشوفه به آنها خبر داد و خاطرنشان کرد: شهروندان توصیه‌های پلیس را در حفظ و نگهداری اموال خود رعایت کنند و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 667732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.