تخصیص بودجه برای برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی آتش‌نشانی

رئیس سازمان آتش‌نشانی اراک از برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی و عمومی توسط سازمان آتش‌نشانی خبر داد و گفت: برنامه‌های آموزشی امسال تدوین شده و بودجه آن نیز تا حدودی اختصاص پیدا کرده است.

محسن فضلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه آموزش مقوله‌ای است که در همه دوره‌ها مورد توجه مدیران و همکاران است، اظهار کرد: مبحث آموزش امسال و از ماه‌های آغازین سال پیگیری شده است.

وی افزود: با حدود ۵۰ جلسه استخر هماهنگ شده است تا برای تمام همکاران جدیدالورود که نزدیک به ۱۰۰ نفر هستند و تعدادی از همکاران که از دیگر نقاط به سازمان منتقل شده‌اند، دوره کامل چهار شنای حرفه‌ای برگزار شود.

رئیس سازمان آتش‌نشانی اراک خاطرنشان کرد: دوره آمادگی تیم غواصی در بندرعباس انجام شده است و هفته آینده اردوی کوهستان را در منطقه خنداب برگزار خواهیم کرد. برنامه‌های آموزشی امسال تدوین شده و بودجه آن نیز تا حدودی اختصاص پیدا کرده است.

فضلی با بیان اینکه آموزش‌های خوبی را در سطح استان و سازمان برای همکاران خواهیم داشت، تصریح کرد: با توجه به اینکه موضوعات اولیه آئین‌نامه آتش‌نشان داوطلب امسال در صحن علنی شورای اسلامی مصوب شده است، برنامه‌های مالی را با جزئیات به شورای اسلامی شهر ارائه کرده‌ایم و در صورتی که امسال این طرح مصوب شود، اقدامات خوبی در زمینه آموزش شهروندی خواهیم داشت.

وی ادامه داد: به منظور به‌روزرسانی مدرسه همیار آتش‌نشانی مختص نونهالان و کودکان که در ایستگاه شهر صنعتی واقع شده، هزینه خوبی پیش‌بینی شده است. با یک شرکت وارد مذاکره شده‌ایم و مراحل نخست کار انجام شده است تا بتوانیم یک مدرسه نوین با ۱۴ فاز برای آموزش خردسالان و نونهالان داشته باشیم.

رئیس سازمان آتش‌نشانی اراک گفت: در نظر داریم موشن‌گرافی‌هایی را برای آموزش‌های عمومی در فضای مجازی تدارک ببینیم، اما در موضوعات خاصی همچون چهارشنبه‌سوری و غرق‌شدگی‌ها بنرهایی را در سطح شهر داشته‌ایم و نکات ایمنی لازم را هشدار داده‌ایم.

کد خبر 667731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.