دستگیری سارق طلاجات منزل، ۶ ساعت پس از سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان گفت: سارق طلاجات یک منزل در کمتر از شش ساعت پس از سرقت دستگیر و طلاهای مسروقه به ارزش سه میلیارد ریال کشف و به مال باخته مسترد شد.

‌سرهنگ ایرج کاکاوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت طلاجات از منزل وی در منطقه راوند شهر کاشان، شناسایی و دستگیری فرد سارق در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران کلانتری ۱۲ ولی عصر (عج) شهرستان کاشان با اقدامات تخصصی خود و بررسی صحنه وقوع جرم، سرانجام هویت عامل این سرقت را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی، در عملیاتی سریع و ضربتی در حالی که شش ساعت از وقوع سرقت گذشته بود، متهم را در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با بیان اینکه متهم در تحقیقات صورت گرفته به یک فقره سرقت طلاجات از منزل اعتراف کرد، ادامه داد: مأموران، طلاجات سرقتی را در بازرسی از مخفیگاه متهم کشف کردند و تحویل مال باخته دادند.

وی با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، خاطرنشان کرد: یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین اولویت‌های پلیس، برخورد با جرایم به خصوص سرقت و پیشگیری از وقوع آن است که این مهم با تلاش شبانه‌روزی کارکنان مجموعه انتظامی به جد دنبال می‌شود.

کد خبر 667729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.