رسول معتمدی پس از ۷ماه روی تخته رفت/ وزن‌کشی قهرمان جهان با هدف کسب سهمیه المپیک پاریس

رسول معتمدی با وزن‌کشی در مسابقات قهرمانی جایزه‌بزرگ کوبا، نام خود را وارد چرخه المپیک کرد و پس از اتمام دوران مصدومیت حالا به‌دنبال کسب سهمیه پاریس وزنه خواهد زد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رسول معتمدی وزنه‌بردار اصفهانی تیم ملی کشورمان که در رقابت‌های گزینشی المپیک به‌میزبانی کشور کوبا حضور پیدا کرده پس از حدود هفت ماه دوری از مسابقات، نامش در گروه B دسته ۱۰۲ کیلوگرم مسابقات گزینشی المپیک کوبا رد شد و به وزن‌کشی پرداخت تا برای شرکت در بزرگ‌ترین رویداد ورزشی جهان، وارد چرخه المپیک شود.

وزنه‌بردار ملی‌پوش ایران و عضو باشگاه ذوب‌آهن اصفهان که سابقه قهرمان جهان در سال ۲۰۲۱، قهرمان آسیا در سال ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ و قهرمان بازی‌های کشورهای اسلامی را دارد، آبان‌ماه سال گذشته در بازی‌های لیگ‌برتر از ناحیه دست دچار مصدومیت شد و بر اثر این اتفاق، مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۲ کلمبیا و قهرمانی آسیا ۲۰۲۳ کره‌جنوبی را که هر دو گزینشی المپیک ۲۰۲۴ پاریس بودند از دست داد.

از همین‌رو مسابقات جایزه بزرگ کوبا اولین گزینشی المپیک رسول معتمدی محسوب می‌شود و او باید در چهار مسابقه دیگر شرکت کند. همچنین باید در یکی از این چهار مسابقه، رکورد مجموع بالایی ثبت کند تا بتواند جزو ۱۰ نفر رنکینگ دسته ۱۰۲ کیلوگرم قرار بگیرد.

کد خبر 667723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.