پیش بینی بورس فردا ۲۸ خردادماه ۱۴۰۲

در هفته جاری یک بازار خنثی و کم رونق خواهیم داشت اما به تدریج تک سهم‌ها به سمت مثبت شدن پیش می‌رود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، همانطور که پیش بینی می‌شد بورس امروز متعادل و کم حجم بود. ارزش معاملات ۷۲۰۰ میلیاردتومان بود که تقریباً یک سوم روزهای اوج بازار است. خالص ورود نقدینگی حقیقی‌ها ۱۰۹ میلیارد تومان و مثبت ثبت شد. همچنین لیدرهایی همچون فولاد، بانک ملت و چادرملو وضعیت مثبتی داشتند اما میزان آن به قدری نبود که شاخص تکان بخورد. شاخص امروز تقریباً بدون تغییر بر دو میلیون و ۱۸۲ هزار واحد باقی ماند.

امروز بازگشایی دلار تقریباً مثبت بود و با توجه به اینکه در کف هفته قبل دلار ۴۶ هزارتومان معامله شده بود، حواله ۵۰ هزارتومان چندان تغییر نکرد. اخبار مذاکرات همچنان با تأیید تکذیب همراه بوده اما گمانه زنی‌های رسانه‌ای روند را مثبت ارزیابی می‌کند، البته حد و حدود توافق امروز با آنچه در سال ۲۰۱۵ اتفاق افتاد فاصله معناداری دارد.

شاخص کل محدوده مقاومتی دو میلیون و ۲۰۰ هزار و دو میلیون ۲۵۰ هزار واحد را در پیش رو دارد و تا زمانی که از این منطقه عبور نکند نوسان خواهد داشت، عدم شکست این سد به معنای افت تا کف قبلی نخواهد بود.

در هفته جاری یک بازار خنثی و کم رونق خواهیم داشت اما به تدریج تک سهم‌ها به سمت مثبت شدن پیش می‌رود. امروز هم شرکت‌هایی همچون صنایع شیمایی ایران با خبر تجدید ارزیابی ۲۰۰ درصدی، ثمسکن با اخبار زیر مجموعه‌ها و پتایر با تجدید ارزیابی، مجدداً مورد اقبال بازار قرار گرفته و صف خرید شدند.

کد خبر 667652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.