ساماندهی ترافیک کمربندی جنوبی شهر در دست اقدام است

شهردار شهرکرد گفت: وضعیت کمربندی جنوب شهر بر بار ترافیکی محور شهرکرد_شهرکیان اثر می‌گذارد؛ لذا ساماندهی این کمربندی اهمیت زیادی دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدحسین واحدیان امروز _ شنبه بیست‌وهفتم خردادماه _در نشست شورای اسلامی شهرکرد، اظهار کرد: زمستان سال گذشته به منظور بازگشایی ۴۹۰ متر از کمربندی جنوب، حدفاصل جایگاه سوخت تا بلوار کشاورز است جلساتی تشکیل شد.

وی افزود: وضعیت کمربندی جنوب شهرکرد بر بار ترافیکی و رفت و آمد میان شهرکرد و شهرکیان تأثیر می‌گذارد؛ لذا ساماندهی این کمربندی اهمیت زیادی دارد.

شهردار شهرکرد خاطرنشان کرد: ساماندهی کمربندی جنوبی شهر مصوبه کارگروه زیربنایی دارد و مشخصات آن کاملاً در مصوبه مطرح است، درصدد اجرای این طرح هستیم و نیاز داریم در این زمینه با مالکان شهرکیان وارد توافق شویم.

واحدیان با تاکید بر اینکه حقوق کشاورزان دو شهر شهرکرد و شهرکیان باید در فرآیند اجرای این طرح مورد توجه قرار گیرد، تصریح کرد: در این روند دغدغه‌های متعددی مطرح و در نهایت منجر به تهیه یک صورت‌جلسه شد. قرار است بخش شمال جاده با دریافت مصوبه از کارگروه زیربنایی شهرداری و با موافقت اداره راه و شهرسازی استان چهار محال و بختیاری به داخل محدوده شهر وارد شود و برای آن طرح ترافیکی داریم.

وی اضافه کرد: پس از مصوبه کمیته تطبیق، وارد مذاکره با اداره‌کل راه و شهرسازی استان چهار محال و بختیاری شدیم، جلساتی با این دستگاه اجرایی و مشاور برگزار و در نهایت مشخص شد مشکلی برای اجرا وجود ندارد.

شهردار شهرکرد گفت: جلسه‌ای با حضور دادستان وقت مرکز استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد، دغدغه‌ها مطرح شد و در نهایت قرار شد صورت جلسه‌ای تنظیم و دغدغه‌ها لحاظ شود، اما مجدد جلسه برگزار می‌شود تا به جمع‌بندی برسیم و این گره چندین ساله باز شود.

کد خبر 667638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.