عملکرد مسئولان ارتباطات در میزان رضایت‌مندی شهروندان موثر است

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضاهای سبز شهرداری اصفهان با بیان اینکه مسئولان روابط عمومی‌ها و ارتباطات پل ارتباطی مجموعه‌ها و ارگان‌ها با سطوح مردم هستند، گفت: در صورتی که اطلاع‌رسانی دقیق و کامل از عملکرد و اقدامات انجام شده سازمان‌ها و ارگان‌ها انجام شود، رضایت‌مندی شهروندان حاصل می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجید عرفان‌منش امروز _شنبه بیست‌وهفتم خردادماه_ در جلسه هم اندیشی مسئولان ارتباطات سازمان‌های شهرداری اصفهان اظهار کرد: پل ارتباطی سازمان‌ها ارگان‌ها با سطوح مردم، مسئولان روابط عمومی است، در این راستا در صورتی که اطلاع‌رسانی دقیق و کامل از عملکرد و اقدامات انجام شده سازمان‌ها و ارگان‌ها انجام شود، رضایت‌مندی شهروندان حاصل می‌شود.

وی با بیان اینکه به جای واژه مدیر، باید مسئول قرار داد، چراکه مسئول اسم مفعول سوال است که از پاسخگویی به همه بر می‌آید، افزود: اگر با این نگاه اقدام و عمل کردیم، رضایتمندی نیز حاصل می‌شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان تصریح کرد: در اهمیت جایگاه مدیران روابط عمومی و مسئولان ارتباطات سازمان‌ها، همین بس که تنها راه چشاندن حلاوت خدمت به مردم مبتنی بر عملکرد روابط عمومی‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: پاسخگویی به مردم، انتقال صحیح و درک پاسخگویی مدیر توسط مردم، بر اساس اقدامات خطیر روابط عمومی‌ها و مسئولان ارتباطات تبیین و تفسیر می‌شود.

عرفان‌منش با اشاره به فرمایش حضرت امام راحل (ره) مبنی بر اینکه «هر جا هستید، آن مکان را مرکز دنیا و هرکجا کاری می‌کنید آن ‌کار را مهم‌ترین کار دنیا بدانید» گفت: بر این اساس باید اقدام و عمل کرد تا رضایت حداکثری مردم حاصل شود.

وی با اشاره به پیشرفت‌های نظام جمهوری اسلامی در دنیا گفت: قدر داشته‌های خود را بدانید و از این عرصه غفلت نکنید.

کد خبر 667632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.