ترمیم و لکه‌گیری آسفالت معابر از مطالبات بحق شهروندان است 

رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه گفت: ترمیم و لکه‌گیری آسفالت معابر از جمله مطالبات جدی و بحق شهروندان است و مدیریت شهری مبارکه خود را مکلف به برآورده‌کردن آن می‌داند.

عبدالله وکیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه مدیریت شهری مبارکه خدمات‌رسانی به شهروندان در حوزه‌های مختلف را به‌صورت ویژه در دستور کار قرار داده است، اظهار کرد: عملیات لکه‌گیری و آسفالت معابر این شهر از مطالبه‌های بحق شهروندان است، لذا به‌طور مستمر در حال اجرا است.

وی افزود: شهرداری برای جلب رضایت شهروندان، خیابان‌ها و معابری که نیاز به ترمیم و بهسازی دارد را با اولویت‌بندی لکه‌گیری و آسفالت می‌کند.

رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه با بیان اینکه رعایت استانداردها و کیفیت آسفالت در سطح معابر تأثیر خوبی در ایجاد شهری ایدئال و زیبا خواهد داشت، تصریح کرد: هدف از انجام این اقدامات و فعالیت‌ها، خدمات‌رسانی هرچه بهتر به شهروندان است.

وی با بیان اینکه یکی از اولویت‌های مدیریت شهری خدمت‌رسانی مطلوب به شهروندان است، گفت: حوزه معاونت فنی و عمرانی شهرداری و نیروهای تلاشگر آن، در راستای بهبود شرایط عبور و مرور شهری و سیما و منظر شهری و با هدف خدمت‌رسانی شایسته به شهروندان و تسهیل در امر تردد وسایل نقلیه، عملیات لکه‌گیری آسفالت را به‌طور مستمر در معابر و خیابان‌های سطح شهر اجرا می‌کنند.

وکیلی با اشاره به اینکه عملیات لکه‌گیری آسفالت و ترمیم ترانشه‌ها در محله قهنویه در حال انجام است، ادامه داد: اجرای نهضت آسفالت با هدف اصلاح چهره شهر، روان‌سازی تردد وسایل نقلیه، تأمین آرامش و آسایش شهروندان انجام شده است و تا پایان سال نیز ادامه دارد.

کد خبر 667585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.