اجرای عملیات ۴۰ هزار متر خط‌کشی طولی خیابان آتشگاه

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: با پیگیری اداره ترافیک شهرداری منطقه در راستای طرح ساماندهی ترافیکی ۴۰ هزار متر طول خط‌کشی خیابان آتشگاه در دو مسیر رفت و برگشت با هدف ترویج فرهنگ انضباط ترافیکی و حرکت رانندگان بین خطوط در دست اقدام است.

سیدسلمان قاضی‌عسگر با اشاره به اهمیت خط‌کشی معابر سطح شهر اظهار کرد: خط‌کشی طولی معابر در ارتقای سطح ایمنی، کاهش و جلوگیری از تصادفات، روان‌سازی، افزایش دید در شب و ایجاد نظم ترافیکی تأثیر بسزایی دارد.

وی افزود: با پیگیری اداره ترافیک شهرداری منطقه در راستای طرح ساماندهی ترافیکی ۴۰ هزار متر طول خط‌کشی خیابان آتشگاه در دو مسیر رفت و برگشت با هدف ترویج فرهنگ انضباط ترافیکی و حرکت رانندگان بین خطوط در دست اقدام است.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با اعلام اینکه خط‌کشی ترافیکی یکی از مهم‌ترین عناصر در ایمنی راه‌های شهری و برون‌شهری است، تصریح کرد: این عملیات با ۱۵۰۰ کیلوگرم رنگ و اعتباری بالغ بر هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در حال انجام است.

وی ادامه داد: در راستای تکمیل عملیات خط‌کشی گذرگاه‌های عابر پیاده خیابان بهشت تا چهارراه آتشگاه_ بهشت خط‌کشی ۳۰۰ متر مربع از گذرگاه‌های این خیابان مطابق با اصول استاندارد با رنگ دو جزئی و با دو میلیارد ریال اعتبار در حال اجرا است.

قاضی‌عسگر اضافه کرد: خط‌کشی طولی و عرضی خیابان‌ها، گذرگاه‌های عابر پیاده و سرعت‌کاه‌ها موجب کاهش حجم ترافیک، روان شدن تردد خودروها، رعایت حقوق رانندگان و عابران پیاده می‌شود.

کد خبر 667572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.