جواد نکونام امروز به عنوان سرمربی جدید استقلال معرفی می‌شود؟

به نظر می‌رسد تلاش مدیران باشگاه استقلال برای اعلام نام سرمربی جدید این تیم همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مدیران باشگاه استقلال از میان گزینه‌های مدنظر هدایت آبی پوشان قصد دارند امشب یک نفر را به عنوان سرمربی جدید تیمشان معرفی کنند و با او قرارداد ببندند.

به نظر می‌رسد تلاش‌های لازم شب گذشته انجام شده و مذاکراتی با یکی دو نفر از گزینه‌های سرمربیگیری تیم صورت گرفته است. با این حساب بعید است بعداز ظهر امروز اتفاق خاصی رخ دهد چرا که احتمالاً عصر هم جلسه مهمی در باشگاه استقلال برگزار خواهد شد.

ظاهراً مسئولان باشگاه به این جمع بندی رسیده اند که در مقطع حساس فعلی قید استفاده از مربیان خارجی را بزنند و با یکی از مربیان داخلی کار خود را شروع کنند.

پیش از این یکی از مسئولان باشگاه استقلال تاکید کرده بود که سرمربی جدید ما یک فرد خارجی است اما به نظر می‌رسد بعد از منتفی شدن حضور لوپز، استقلالی ها تصمیم خود را برای عقد قرارداد با یک مربی ایرانی گرفتند و منتظر مراحل نهایی کار هستند تا نام این سرمربی را به هواداران خود اعلام کنند.

روز گذشته نیز سرپرست استقلال درمورد برآیند مذاکرات این باشگاه با لوپز، عنوان کرد: او تشریف برد و شرایط مثبت نبود. ان‌شاء‌الله تا فردا نام سرمربی استقلال را اعلام می‌کنیم.

با این وصف، قرار شده تا امشب نام سرمربی جدید اعلام شود مگر آن که دوباره جلسات استقلالی‌ها به طول بکشد و باز هم خبری از اعلام نام سرمربی جدید نشود.

با این وجود از جواد نکونام به عنوان جدی‌ترین گزینه هدایت استقلال نام برده می‌شود، حتی روزهای گذشته از دستیاران وی در کادرفنی آینده استقلال یاد شده و باید دید این مربی جانشین ساپینتو خواهد شد یا خیر.

کد خبر 667562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.