رفع نیازهای ساکنان شهرک باهنر در اولویت مدیریت شهری است

سرپرست شهرداری تیران با بیان اینکه مدیریت شهری عزم خود را برای توسعه شهرک شهید باهنر جزم کرده است، گفت: انباشت نیازها و محدودیت اعتبارات کار را دشوار کرده است، اما مدیریت شهری تا حد توان در راستای رفع نیازهای شهروندان گام برداشته و تلاش کرده است تا مشکلات موجود را تا حد زیادی رفع کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شهرک شهید باهنر تیران در ضلع شرقی این شهر قرار گرفته و از نقاط مهم و دارای سکنه زیاد است. ساکنان این منطقه با مشکلاتی دست به گریبان و پیگیر مطالبات خود در حوزه‌های مختلف شهر هستند. رسیدگی و پاسخ به مطالبات شهروندان این بخش از شهر در حوزه‌های عمرانی، خدماتی و فرهنگی بخشی از رسالت مدیریت شهری است.

وجود نقاط حادثه‌خیز، لزوم توجه به احداث بوستان‌های محلی، زیباسازی و اصلاحات هندسی و عمرانی همواره از سوی ساکنان این منطقه پیگیری شده و شهرداری تیران بررسی وضعیت این شهرک را در دوره جدید مورد توجه قرار داده است.

رضا ناهی، سرپرست شهرداری تیران در پاسخ به دغدغه‌ها و نیازهای شهروندان ساکن در شهرک شهید باهنر، اظهار کرد: در دوره اخیر شورای اسلامی شهر و شهرداری، آسفالت معابر و اصلاحات هندسی و عمرانی به منظور کاهش حوادث ترافیکی و تسهیل در تردد شهروندان انجام شده است.

وی افزود: اجرای اصلاحات و زیباسازی ورودی شهرک از سمت بلوار آیت‌الله امامی (ره)، بهبود و ارتقای کیفیت اسباب‌بازی‌های پارک شهرک، نصب پرچم و زیباسازی بلوار، بلوک‌فرش ورودی شهرک و اصلاحات عمرانی از اقداماتی است که طی شش ماه گذشته تاکنون در این منطقه انجام شده است و تکمیل آن تداوم خواهد داشت.

سرپرست شهرداری تیران با اشاره به نبود سرویس بهداشتی در پارک شهرک شهید باهنر، خاطرنشان کرد: در حال حاضر سرویس بهداشتی موقت در این مکان قرار گرفته است تا در فرصت‌های آینده در قالب یک طرح مجموعه سرویس بهداشتی احداث شود.

ناهی تصریح کرد: اصلاحات هندسی و ترافیکی و انجام فعالیت‌های متعدد عمرانی در این منطقه در حال بررسی است و به اطلاع شهروندان ساکن در شهرک شهید باهنر می‌رسانیم که مدیریت شهری در دوره ششم با نگاه جامع به نیازهای مختلف شهر و اولویت‌بندی دغدغه‌های همشهریان فعالیت خود را توسعه داده است.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری عزم خود را برای توسعه شهرک جزم کرده است، تاکید کرد: انباشت نیازها و محدودیت اعتبارات کار را دشوار کرده است، اما مدیریت شهری تا حد توان در راستای رفع این نیازها گام برداشته و تلاش کرده است تا چالش‌های موجود را رفع کند.

کد خبر 667542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.