فلسطین ۱ _ ایران ۱ / بچه‌های امید دراماتیک‌وار به نیمه‌نهایی رسیدند

تیم ملی فوتبال امید ایران با تساوی دیرهنگام مقابل فلسطین، به نیمه‌نهایی غرب آسیا صعود کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی فوتبال امید ایران امروز _جمعه بیست‌وششم خردادماه ۱۴۰۲_ در چارچوب دومین بازی مرحله گروهی رقابت‌های قهرمانی زیر ۲۳ سال غرب آسیا از ساعت ۲۰ در برابر تیم ملی فلسطین قرار گرفت و در پایان به تساوی یک بر یک دست پیدا کرد تا به نیمه‌نهایی این مسابقات راه پیدا کند.

در این دیدار تیم ملی فلسطین نمایش بسیار بهتری داشت و با ایجاد موقعیت‌های گلزنی متعدد، موفق شد دقیقه ۶۰ به‌وسیله زید قنبر به گل نخست بازی برسد و بدین ترتیب در آستانه کسب یک پیروزی مهم قرار گرفت. در ادامه شاگردان رضا عنایتی با ضدحملات متوالی به‌دنبال بازگرداندن نتیجه بازی بودند تا از شکست بگریزند.

فشارهای امیدهای ایران تداوم داشت و با خلق فرصت‌های جدی بر روی دروازه فلسطین درصدد به‌ثمر رساندن گل تساوس‌بخش بودند. با این وجود تا دقیقه ۶+۹۰ خبری از گل نبود اما تلاش‌های مستمر و همه‌جانبه ملی‌پوشان کشورمان بالاخره نتیجه داد و دقیقه ۷+۹۰ قیچی‌برگردان فوق‌العاده آریا برزگر با تور دروازه فلسطین آشتی کرد.

به گزارش ایمنا، تیم ملی فوتبال امید کشورمان که هفته اول موفق شده بود سوریه را با نتیجه سه بر یک شکست دهد حالا چهار امتیازی شد و در صدر جدول گروه دوم قرار گرفت تا به مرحله نیمه‌نهایی مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال غرب آسیا صعود کند. شاگردان رضا عنایتی منتظر می‌مانند تا حریف روز یک‌شنبه‌شان در مرحله ماقبل پایانی مشخص شود.

کد خبر 667541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.