سردار آزمون: سعی کردیم بازی خودمان را انجام دهیم/ ازبکستان حریف سرسختی خواهد بود +فیلم

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: ازبکستان همیشه مقابل ایران قدرتمند بوده، خوشحالیم که باید در برابر آن‌ها بایستیم و به‌نظرم جدال خوبی شاهد خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های ملی فوتبال قرقیزستان و ایران امروز _جمعه بیست‌وششم خردادماه ۱۴۰۲_ در چارچوب بازی دوم مرحله گروهی رقابت‌های تورنمنت آسیای‌مرکزی (کافا) از ساعت ۱۸:۳۰ به‌وقت تهران در ورزشگاه دولن اومورزاکوف بیشکک برابر هم صف‌آرایی کردند و شاگردان امیر قلعه‌نویی با پیروزی پرگل پنج بر یک مقابل میزبان به فینال تورنمنت کافا راه یافتند.

سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان پس از دبل مقابل قرقیزستان و برتری در این جدال نه‌چندان دشوار اظهار کرد: بازی خیلی‌خوبی داشتیم و به حریف احترام زیادی گذاشتیم؛ سعی کردیم بازی خودمان را انجام بدهیم و امیدوارم در فینال مقابل ازبکستان بازی خیلی‌خوبی به نمایش بگذاریم.

وی درخصوص تقابل با تیم ملی ازبکستان در فینال افزود: ازبکستانی‌ها همیشه تیم خوبی بوده‌اند و در برابر تیم ملی ایران همیشه قدرتمند نشان داده است. بازیکنان خیلی‌خوب و مهاجمانی دارد که می‌توانند برایمان خطرناک باشند اما در مجموع بازی خوبی خواهد شد. تیم ما نیز بازیکنان خوبی دارد و خوشحال هستیم که روبه‌روی ازبکستان قرار خواهیم گرفت.

کد خبر 667531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.