شاگردان فرهاد مجیدی به اسلوونی می‌روند

تیم فوتبال اتحادکلباء امارات برای بازی‌های دوستانه و اردوی پیش‌فصل به کشور اسلوونی سفر خواهد کرد تا چهار دیدار تدارکاتی به‌انجام برساند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد عبید الیماحی رئیس باشگاه اتحادکلباء در مصاحبه‌ای با روزنامه البیان در رابطه با برنامه‌های این باشگاه برای فصل آینده صحبت و عنوان کرده است که کلینیک و استادیوم باشگاه برای بازگشت بازیکنان و شروع تمرینات تیم زیر نظر فرهاد مجیدی سرمربی ایرانی اتحادکلباء که قراردادش تمدید شده آماده است.

وی درخصوص اردوی پیش فصل تیم نیز افزوده است که اعضای تیم اتحادکلباء به اسلوونی می‌روند و چهار دیدار تدارکاتی نیز در این کشور برگزار خواهد شد که نام حریفان در این اردو مشخص می‌شود. امیدواریم که تمام بازیکنان جدید و قدیم با انجام معاینات پزشکی، در این اردو حضور داشته باشند.

عبید الیماحی همچنین اشاره کرد که اعضای تیم منتظر ارائه فصل متفاوتی هستند. این نشان می‌دهد که کادر فنی اشتباهاتی را که در فصل گذشته در تیم رخ داده است را به عنوان تثبیت نکات مثبت اصلاح خواهد کرد. مقرر شد که اعضای تیم از هفته اول جولای آزمایش‌های پزشکی را پشت سر بگذارند و تمرینات نیز از سوم و چهارم جولای آغاز خواهد شد. اعضای تیم در تاریخ سیزدهم جولای نیز عازم اسلوونی می‌شوند.

به گزارش ایمنا، تیم فوتبال اتحادکلباء که هدایت آن را فرهاد مجیدی برعهده دارد فصل گذشته یکی از بهترین نتایج تاریخ خود در لیگ برتر امارات را کسب کرد؛ زردومشکی‌پوشان اماراتی فصل ۲۳-۲۰۲۲ را با ۹ پیروزی، ۶ تساوی، ۱۱ شکست و کسب ۳۳ امتیاز در جایگاه هشتم جدول به پایان رساندند و برای فصل جدید به‌دنبال ارتقای این عنوان خواهد بود.

کد خبر 667511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.