سرمربی مطرح اهل آفریقای‌جنوبی گزینه هدایت مقصد بعدی احمد نوراللهی

پیتسو موسیمانه سرمربی ۵۸ساله فصل گذشته الاهلی عربستان، جدی‌ترین گزینه برای هدایت تیم فوتبال الوحده امارات در فصل آینده است‌.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال الوحده امارات که فصل گذشته را با حضور در رتبه سوم جدول لیگ برتر به پایان رساند، به‌دنبال دو مربی بزرگ برای فصل آینده است. گزینه نخست سران باشگاه الوحده آدی هاتر، سرمربی ۵۲ ساله اتریشی که سابقه هدایت مونشن گلادباخ را در کارنامه خود دارد و گزینه دوم مارسل کایزر، سرمربی هلندی سابق الجزیره بود.

حالا اما پیتسو موسیمانه، جدیدترین گزینه باشگاه الوحده برای هدایت این تیم در فصل آینده است که از سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۷ مربی سوپر اسپورت یونایتد آفریقای جنوبی بوده و از سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۲۰ هدایت سانداونز را بر عهده داشته است. سرمربی اهل آفریقای‌جنوبی از سال ۲۰۰۶ تا ۲۰۱۰ به عنوان کمک مربی در تیم ملی آفریقای جنوبی حضور داشت و از سال ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۲ سرمربی الاهلی مصر بود و فصل گذشته هم سرمربی الاهلی جده بود.

موسیمانه در طول دوران حرفه‌ای خود افتخارات زیادی داشته که مهم‌ترین آن قهرمانی لیگ قهرمانان ۲۰۱۶ و سوپرکاپ آفریقا در سال ۲۰۱۷ با سانداونز بود. او همچنین با الاهلی در فصول ۲۰۱۹-۲۰۲۰ و ۲۰۲۰-۲۰۲۱ قهرمان لیگ قهرمانان آفریقا و قهرمان سوپرکاپ شد. این سرمربی ۵۸ ساله که در پایان فصل گذشته موفق شد الاهلی جده را به لیگ حرفه‌ای عربستان بازگرداند، در شرایطی نامزد هدایت الوحده شده که رسانه‌های اماراتی از انتقال احمد نورالله‌ی به این تیم خبر می‌دهند و باید ستاره ایران را فصل آینده در این تیم ببینیم.

کد خبر 667509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.