تأکید بر سرمایه‌گذاری بیش از پیش صنعت بیمه در پروژه‌های کلان استان اصفهان

در دیدار رئیس کل بیمه مرکزی با استاندار اصفهان بر سرمایه‌گذاری بیش از پیش صنعت بیمه در پروژه‌های کلان استان تأکید شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، سیدرضا مرتضوی در دیدار با رئیس کل بیمه مرکزی، اظهار کرد: در تلاش هستیم فتح باب همکاری‌های جدیدی را میان استان و صنعت بیمه کشور باز کنیم.

وی با اشاره به فعالیت ۲۲ شرکت و ۶۹ شعبه بیمه در استان، افزود: استان اصفهان رتبه دوم کشور در پرداخت حق بیمه را دارد از این رو ظرفیت‌های خوبی برای افزایش ضریب نفوذ بیمه در استان وجود دارد.

استاندار اصفهان تاکید کرد: صنعت بیمه برای رفع دغدغه از مردم در حوادث و مشکلات شکل گرفته، از این رو بزرگترین تبلیغ برای صنعت بیمه رفع دغدغه از مردم در شرایط بحرانی و اضطراری است.

وی ادامه داد: جلب اعتماد مردم و گره‌گشایی از آنان در شرایط سخت یکی از وظایف بیمه است که بایستی بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد.

استاندار اصفهان پیشگیری را اصل مهمی در جلب اعتماد و رضایت مردم دانست و اظهار کرد: رویکرد بیمه بایستی به نحوی باشد که مردم اطمینان خاطر داشته باشند که اگر دچار حادثه شدند، بیمه از آنها حمایت خواهد کرد و با کمترین دغدغه مواجه می‌شوند.

وی عنوان کرد: ماحصل این جلسات اگر به انعقاد تفاهم‌نامه‌های مشترک در گسترش صنعت بیمه در استان و افزایش ضریب نفوذ بیمه میان مردم منجر شود بسیار مؤثرخواهد بود.

اعلام آمادگی بیمه مرکزی برای ورود به پروژه‌های مهم استان اصفهان

مجید بهزادپور رئیس کل بیمه مرکزی کشور نیز در این دیدار، اظهار کرد: در دولت سیزدهم، صنعت بیمه مطابق سند تحول دولت مردمی، تکالیفی دارد که به آن متعهد هستیم.

وی ادامه داد: ۲۲ تکلیف برای این صنعت در نظر گرفته شده که علاوه بر مسئولیتی که بر دوش خود احساس می‌کنیم، آنها را فرصت نیز می‌دانیم زیرا در نظام تصمیم‌گیری کشور بیمه به درستی دیده شده است.

رئیس کل بیمه مرکزی یکی از محورهای اصلی تحول در صنعت بیمه را ارتقاء نقش صنعت بیمه در فضای اقتصادی کشور دانست و بیان کرد: یکی از اهداف ما مردمی کردن صنعت بیمه است تا بیشترین و بهترین خدمات به آحاد مردم ارائه شود.

وی پروژه کروکی آنلاین را یکی از مهمترین پروژه‌های صنعت بیمه کشور معرفی کرد و گفت: مقدمات این پروژه فراهم شده و در مراحل پایانی است. با این طرح سرعت و دقت ثبت کروکی بالا می‌رود و امکان تقلب و تخلف به حداقل می‌رسد.

بهزادپور افزود: پروژه‌های ملی دیگری که حاکی از نگاه جدید صنعت بیمه برای رشد اقتصادی است نیز در دستور کار قرار دارد.

رئیس کل بیمه مرکزی اعلام آمادگی کرد تا در برخی پروژه‌های مهم استان همکاری لازم را صنعت بیمه با مدیریت استان اصفهان داشته باشد و افزود: در خصوص رفع نقاط حادثه‌خیز، پنج منطقه که بیشترین تصادف در استان دارد را شناسایی در راستای رفع آنها تلاش خواهیم کرد.

صنعت بیمه در مباحث سرمایه‌گذاری استان اصفهان ورود کند

در این دیدار همچنین امیررضا نقش معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان نیز گفت: نیاز استان در راستای تفویض اختیار و توسعه هر چه بیشتر صنعت بیمه در استان تلاش شود.

وی ادامه داد: برای استان اصفهان شعاعی را تعیین کرده‌ایم تا در دو محور اقتصاد دانش‌بنیان و اقتصاد گردشگری بهشت سرمایه‌گذاری کشور شود در این راستا صنعت بیمه نیز می‌تواند در مباحث سرمایه‌گذاری در استان ورود کند.

لزوم سرمایه گذاری بیمه در سطح پروژه‌های استانی

مهران زینلیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان نیز در این دیدار گفت: در استان اصفهان حسب برنامه‌هایی که همکاران ما در معاونت اقتصادی استانداری تعریف کرده‌اند بسته‌های سرمایه‌گذاری متعددی وجود دارد که در حوزه‌های مختلف قابل طرح است.

وی ادامه داد: در حوزه راهسازی چندین پروژه مختلف در استان تعریف شده مصوبات ملی نیز دارند و می‌توان با همکاری بیمه آنها را به سرانجام رساند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: همچنین مناطق ویژه گردشگری خوبی را در سطح استان داریم که می‌توانند فرصت‌های خوبی برای سرمایه‌گذاری باشند.

وی همچنین با اشاره به پروژه‌های مهم استان در حوزه انتقال آب، عنوان کرد: در این حوزه نیز پروژه‌های بزرگی تعریف شده است که می‌توان با نگاه سرمایه‌گذاری به آنها وارد شد.

کد خبر 667508

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.