پیش بینی بورس فردا ۲۷ خردادماه ۱۴۰۲

در این هفته نباید در انتظار اخبار خاصی بود و روند روزهای گذشته احتمالاً تکرار خواهد شد. شاید معاملات برخی کالاها در بورس کالا موجب جهش یا افت تک سهم‌ها شود و روند کلی بازار متعادل و دور از هیجان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته هفته خنثی و بدون جهتی بود، از یک منظر روزهای ابتدایی هفته منفی بود و نیمه دوم هفته بازار به سمت تعادل پیش رفت.

اخبار مهم در رابطه با ارز مثبت بود و موجب شد تا دلار در پایان هفته زیر ۵۰ هزارتومان بسته شود. در حال حاضر مهمترین اخبار گمانه زنی رسانه‌های امریکایی در رابطه با چهار محور مطرح شده در صحبت‌های سخنگوی وزارت امور خاره آمریکا مطرح شد که این اتفاق برای کاهش التهابات ارزی تأثیر مثبت دارد.

به طور کلی برای این هفته انتظار جهش ارزی وجود ندارد، متعاقباً اخبار مرتبط با بازار سرمایه بیشتر پیرامون برگزاری مجامع خواهد بود، در هفته پیش رو هفته پایانی خرداد و سه ماهه ابتدایی سال به پایان خواهد رسید. از هفته اول تیرماه باید منتظر عملکرد فروش شرکت‌ها در خردادماه باشیم و اواخر تیر باید منتظر گزارش‌های فصل بهار شرکت‌ها و برگزاری مجامع هلدینگ‌های بالادستی باشیم.

پس در این هفته نباید در انتظار اخبار خاصی بود و روند روزهای گذشته احتمالاً تکرار خواهد شد. شاید معاملات برخی کالاها در بورس کالا موجب جهش یا افت تک سهم‌ها شود و روند کلی بازار متعادل و دور از هیجان خواهد بود.

کد خبر 667469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.