شورای ششم اردبیل حامی سیل زدگان است

سخنگوی شورای اسلامی شهر اردبیل گفت: تجهیزات امدادی به مناطق سیل زده ارسال خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سلامت صفری امروز _ جمعه بیست‌وششم خردادماه_ در نشستی با حضور خبرنگاران از ارسال تجهیزات امدادی برای مناطق سیل زده گرمی خبر داد و اظهار کرد: در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اردبیل باتوجه به اینکه در روزهای اخیر برخی از شهرستان‌های استان اردبیل دچار بحران و سیل زدگی شده‌اند، صحبت شد، بنابراین تجهیرات امدادی از طرف شورا و شهرداری اردبیل به این مناطق ارسال خواهد شد.

وی افزود: در راستای کمک رسانی به سیل زدگان شهرستان گرمی از سوی شورا و شهرداری اردبیل تعداد سه دستگاه لودر، چهار دستگاه کمپرس، سه دستگاه مینی لودر و تا مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان اقلام مورد نیاز از قبیل فرغون، بیل، چکمه و بسته‌های معیشتی خریداری که به این مناطق ارسال می‌شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اردبیل با اشاره به تصویب تعرفه قیمت کرایه رفت‌وآمد دانش آموزان (سرویس مدارس) از جمله سواری، ون و مینی‌ بوس گفت: این لایحه جهت بررسی بیشتر به کمیسیون مربوطه ارجاع داده شده است.

وی با بیان اینکه تقویت زیرساخت‌های خدمات هوشمند از رویکرد شورا و شهرداری است، ادامه داد: در این راستا پیشنهاد شهرداری مبنی بر خرید دو درصد سهام از کل ۴۰ درصد سهم شهرداری‌ها در هلدینگ فن اوری بانک شهر به تصویب رسید که این اقدام منجر به درآمد پایدار برای شهرداری می‌شود.

صفری گفت: در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اردبیل در مورد آمادگی و تمهیدات مقدمات برگزاری کنگره شهدای ۳۴۰۰ شهید استان و جابه‌جایی حساب‌های بانکی شهرداری و رفع مشکلات تعدادی از شهروندان که در قالب لایحه از سوی شهردار پیشنهاد شده بود مطرح و مورد تصویب قرار گرفت.

مجوز برای خرید دو درصد سهام هلدینگ صادر شد

زهرا قدیمی، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر اردبیل نیز در نشست خبری گفت: مجوز برای شهرداری جهت خرید دو درصد از سهام هلدینگ فناوری اطلاعات بانک شهر صادر شد.

وی با بیان اینکه در واقع خرید این سهام از بانک شهر منجر به توسعه زیرساخت پرداخت هوشمند شهروندی می‌شود، افزود: لایحه پیشنهادی شهرداری با هدف گسترش طرح یکپارچگی خدمات پرداخت هوشمند شهروندی در جلسه رسمی بررسی و مورد تصویب قرار گرفت.

عضو شورای اسلامی شهر اردبیل ادامه داد: با توجه به تغییر رویکرد در نحوه درآمدها از طرف مجمع شهرداران کلانشهرها و نیاز شهرداری‌ها بر درآمد پایدار برای خدمات رسانی مطلوب به شهروندان، مجوز خرید دو درصد از سهام هلدینگ فناوری اطلاعات (PSP) بانک شهر به شهرداری صادر شد.

قدیمی با بیان اینکه درآمد حاصل از این سهام در زمینه تأمین نیازمندی‌های گسترده در حوزه فناوری اطلاعات بانکی و تولید محصولات خلاقانه هزینه خواهد شد، تصریح کرد: با موافقت اعضای شورای شهر، شهرداری اردبیل نیز مانند دیگر کلانشهرها می‌تواند نسبت به خرید دو درصد از سهام هلدینگ فناوری بانک شهر در راستای درآمد پایدار اقدام کند

کد خبر 667439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.