قرارداد ۴ بازیکن نساجی به‌زودی تمدید می‌شود

سیدمهدی رحمتی به مدیران نساجی اعلام کرده است تنها به چهار بازیکن خاص برای تمدید قرارداد نیاز دارد و نمی‌خواهد دیگر بازیکنان این تیم را برای فصل آینده در اختیار داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از اینکه هفته گذشته سیدمهدی رحمتی با جدایی از آلومینیوم اراک به‌عنوان سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران انتخاب شد، وی تلاش خود را برای گردهم آوردن یک تیم خوب و مدعی در فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر و جام حذفی ایران و از همه مهم‌تر لیگ‌قهرمانان آسیا، آغاز کرد.

سرمربی جوان امید شهر خسته به سرعت دو شاگرد خود در آلومینیوم اراک یعنی وحید محمدزاده و امیرمحمد هوشمند را به‌خدمت گرفت و دو دستیارش در کادر فنی ایرالکو یعنی اشکان نامداری و حنیف عمران‌زاده را به تیم جدیدش اضافه کرد تا بتواند از تمام ظرفیتی که دارد برای فصل جدید استفاده کند. بدون شک در روزهای آینده نیز شاهد نقل‌وانتقالاتی از این دست در نساجی خواهیم بود.

سیدمهدی رحمتی از میان بازیکنان فصل گذشته نساجی مازندران، خواستار تمدید قرارداد بازیکنانی همچون فرزاد زامهران، صابر حردانی، رضا جعفری و علی شجاعی شده است و مدیران این باشگاه در حال مذاکره با این چهار بازیکن هستند. این بدان معنا است که رحمتی به سایر بازیکنان این تیم اعتقادی ندارد و می‌خواهد تیم فصل آینده نساجی را به‌طور کامل زیر و رو کند.

کد خبر 667409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.