ژاپن با ۶ گل السالوادور را درهم کوبید

تیم ملی ژاپن در تورنمنت کرین‌کاپ موفق شد السالوادور را با نتیجه شش بر صفر مغلوب خود کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های ملی ژاپن و السالوادور بعد از ظهر امروز _پنج‌شنبه بیست‌وپنجم خردادماه_ در نخستین بازی تورنمنت کرین‌کاپ در برابر یکدیگر قرار گرفتند و در نهایت سامورایی‌ها موفق شدند با شش گل السالوادور را شکست دهند.

هاجیمه موریاسو درحالی تیمش را با ترکیب تغییر یافته به زمین فرستاد که آن‌ها به سرعت توانستند تسلط خود به بازی را نشان دهند. پیش از اینکه بازی به دقیقه یک برسد، حرکت تاکفوسو کوبو با پاس خود شوگو تانیگوچی را در موقعیت گلزنی قرار داد تا او گل نخست را به ثمر برساند.

با خطای دقیقه چهار رونالد رودریگز، سامورایی‌ها صاحب یک ضربه پنالتی شدند و مهاجم جدید این تیم، اوئه‌دا، دروازه حریف را گشود. در ادامه نیمه اول میتوما، ستاره تیم برایتون، مرد اول ژاپن بود. او یک پاس گل به کوبو داد و یک بار هم ریتسو دوان را در موقعیت قرار داد تا ژاپن با پیروزی چهار بر صفر به رختکن برود.

در نیمه دوم حملات ژاپنی‌ها نیز ادامه یافت و بازهم تاکفوسو کوبو برای تیمش درخشید و یک گل دیگر در دقیقه ۶۰ به دست آورد در حالی که السالوادور تسلیم تیم موریاسو بود، کیوگو فوروهاشی گل ششم را هم وارد دروازه حریف کرد تا ژاپن با گلباران میهمان، جشن خود را برپا کند. گفتنی است دیدار بعدی سامورایی روز سه‌شنبه برابر پرو خواهد بود.

کد خبر 667402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.