جنگ منچستریونایتد و بایرن‌مونیخ برای جذب ستاره کره‌ای ناپولی

نام کیم مین جائه مدافع ناپولی با پیوستن به منچستریونایتد مرتبط شده، اما ظاهرا بایرن مونیخ نیز وارد رقابت شده است تا این مدافع را جذب کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیم مین جائه ملی‌پوش کره جنوبی به یکی از بهترین بازیکنان دفاعی اروپا تبدیل شده، و توانسته با ناپولی، پس از ۳۳ سال اولین قهرمانی سری‌آ را به دست آورد.

پس از اینکه گزارش شد که منچستریونایتد بند آزادسازی او را فعال کرده است، به نظر می‌رسید کیم در آستانه رفتن اولدترافورد باشد، با این حال، رسانه Foot Mercato اخیراً گزارش داده که بایرن هم به رقابت برای جذب این مدافع پیوسته است.

این گزارش اشاره می‌کند که قهرمانان بوندس‌لیگا احتمالاً پیشنهادی ۸.۵ میلیون پوندی (۱۰.۷ میلیون دلار) به کیم ارائه می‌دهند تا او را از دسترس تیم‌های بزرگ لیگ‌برتر خارج کنند.

علاقه بایرن به مدافع ناپولی پس از آن فاش شد که لوکاس هرناندز ستاره خط دفاعی باواریایی‌ها، به باشگاه اعلام کرد می‌خواهد به پاری سن ژرمن برود. بنجامین پاوارد نیز نامش با جدایی از بایرن مرتبط بوده است.

پس به نظر می‌رسد که بایرن در حال پوست اندازی در خط دفاعی است و علاقه آن‌ها به مدافع ناپولی، ضربه بزرگی به برنامه‌های اریک تن‌هاخ (سرمربی یونایتد) می‌زند. ویکتور لیندلوف و هری مگوایر در لیست خروجی شیاطین‌سرخ قرار دارند، آسیب دیدگی رافائل واران و مصدومیت طولانی مدت لیساندرو مارتینز، نیز کار را برای مرد هلندی مشکل کرده و اگر نتواند کیم را هم جذب کند، شرایط سخت‌تر هم می‌شود.

طبق گزارش‌ها، قبل از تصمیم‌گیری در مورد آینده، این مدافع اهل کره‌جنوبی، ملزم به انجام خدمت سربازی برای کشورش خواهد بود. با این حال، پس از آن، به نظر می‌رسد که آینده فوتبالی کیم، خارج از ناپل رقم خواهد خورد.

کد خبر 667391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.