پیروزی آسان بانوان ملی‌پوش والیبال ایران مقابل جوانان تایلند

تیم ملی والیبال بانوان ایران در سومین بازی تدارکاتی خود در اردوی تایلند، جوانان این کشور را سه بر صفر شکست داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی زنان ایران که در اردوی تدارکاتی تایلند حضور دارد، امروز _پنج‌شنبه بیست‌وپنجم خردادماه_ از ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه به‌وقت ایران برای دومین بازی به‌مصاف تیم زیر ۲۱ سال تایلند رفت. البته تیم ملی باید برابر تایلند ب به میدان می‌رفت اما تایلندی‌ها درخواست کردند به‌دلیل حضور تیم جوانان این کشور در اردوی آماده‌سازی قهرمانی جوانان جهان، سومین بازی دوستانه هم با جوانان این کشور برگزار شود.‌

تیم ایران در سه ست پیاپی به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۱۶، ۲۵ بر ۱۱، ۲۵ بر ۱۶ به پیروزی رسید. با توافق سرمربیان دو تیم، این مسابقه یک ست دیگر ادامه پیدا کرد که تیم کشورمان در ست چهارم نیز ۲۷ بر ۲۵ پیروز شد. تیم ملی والیبال زنان ایران این مسابقه را با ترکیب مهسا کدخدا (کاپیتان)، نگین شیرتری، آیتک سلامت، مونا دریس‌محمودی، شبنم امینی، سودابه باقرپور و نگار هاشمی آغاز کرد. در اوایل ست دوم این مسابقه سلامت مصدوم شد و از زمین مسابقه بیرون رفت و مونا آشفته جای او را گرفت.

تیم ملی زنان ایران خود را برای حضور در چلنجر کاپ آسیا آماده می‌کند و به همین منظور از ۲۰ تا ۲۵ خرداد در تایلند اردوی تدارکاتی برگزار کرد و در این مدت سه دیدار دوستانه با تیم جوانان زیر ۲۱ سال این کشور انجام داد که دو برد و یک باخت برای تیم ایران نتیجه این دیدارها بود. ملی‌پوشان کشورمان امشب تایلند را به مقصد اندونزی ترک می‌کنند. دومین دوره مسابقات والیبال چلنجرکاپ زنان آسیا از بیست‌وهشتم خردادماه تا چهارم تیرماه با حضور ۱۱ تیم به میزبانی اندونزی در شهر گریسک برگزار می‌شود و تیم ملی که نخستین حضور خود را این مسابقات تجربه می‌کند، با هنگ‌کنگ و چین‌تایپه همگروه است.

آیتک سلامت، مونا دریس محمودی، سودابه باقرپور، مونا آشفته، اسماً سعیدی، مهسا کدخدا، نگار هاشمی، نگین شیرتری، حانیه محتشمی پور، فاطمه خلیلی، ریحانه کریمی، درسا فلاح، فاطمه امینی و کیمیا کیانی بازیکنان ایران در چلنجر کاپ آسیا هستند. نازآفرین فنودی به عنوان سرپرست، فاطمه رشیدی (سرمربی)، مهسا آراسته (مربی)، نوید مشجری (مشاور فنی) و علیرضا بهبودی (مربی تمرین دهنده)، مریم پرهیزکاری (مربی بدنساز)، مهرنوش واعظی (فیزیوتراپ) و راضیه دوستی به عنوان آنالیزور، کادر فنی تیم ملی والیبال زنان را تشکیل می‌دهند.

کد خبر 667383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.