کشف محموله ۲۹ کیلویی مواد مخدر در سمیرم

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان از کشف ۲۹ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک و دستگیری یک سوداگر مرگ در شهرستان سمیرم خبر داد.

سرهنگ احمد نیکبخت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری تیم‌هایی از پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان‌های سمیرم و شهرضا، حین کنترل و بررسی وسایل نقلیه مشکوک با هدف برخورد با قاچاقچیان موادمخدر در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان سمیرم به یک دستگاه سواری پژوپارس مشکوک شدند و جهت بررسی آن را متوقف نمودند.

وی با بیان اینکه مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در بازرسی از این خودرو موفق شدند ۲۹ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای داخل خودرو جاساز شده بود را کشف کنند، افزود: در این خصوص یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان خاطرنشان کرد: پلیس با قاطعیت و در چارچوب قانون با سوداگران مرگ و مخلان امنیت در جامعه برخورد می‌کند و در این راه از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد. شهروندان اخبار و اطلاعات خود پیرامون این موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 667378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.