زمین‌گیر شدن ۲ شرور مسلح در اصفهان

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری دو فرد شرور که با تهدید سلاح سرد و تیراندازی هوایی به وسیله یک کلت جنگی باعث ایجاد رعب و وحشت مردم شده بودند در عملیات سربازان گمنام امام زمان (عج) در پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ مسعود طریفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) در پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان در پی اطلاع از اقدامات شرارت‌آمیز دو فرد مسلح به سلاح سرد و گرم که باعث ایجاد رعب و وحشت در یکی از محلات شهر اصفهان شده بودند، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با اقدامات پلیسی و تحقیقات صورت گرفته از شاهدان ماجرا مشخص شد دو فرد شرور با در دست داشتن قداره و کلت کمری به درب یک واحد صنفی فروش لوازم خانگی مراجعه و ضمن درگیری با متصدی این واحد صنفی، اقدام به تخریب لوازم خانگی داخل مغازه کرده، با شلیک چند تیر هوایی باعث ایجاد رعب و وحشت و برهم خوردن نظم عمومی شده و قبل از حضور مأموران انتظامی از محل متواری می‌شوند.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی و رصد هوشمندانه صورت گرفته سرانجام در کمتر از چهار ساعت مخفیگاه این دو شرور در یکی از مناطق شهر اصفهان شناسایی و متهمان با انجام عملیاتی منسجم و ضربتی دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه متهمان سوابق متعدد کیفری از جمله تخریب اموال خصوصی، درگیری با شهروندان، ایجاد رعب و وحشت و تیراندازی ایذایی منجر به خسارت را در کارنامه خود دارند، از تحویل متهمان به مرجع قضائی خبر داد و خاطرنشان کرد: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و فردی که بخواهد نظم و امنیت عمومی را برهم زند و موجبات سلب آسایش شهروندان را فراهم کند، در کمترین زمان با برخورد قاطع و سریع و مقتدرانه پلیس مواجه خواهد شد.

کد خبر 667373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.