دستگیری خرده فروش مواد مخدر با ۷ کیلو تریاک

فرمانده انتظامی شهرستان نجف‌آباد از دستگیری یک خرده‌فروش مواد مخدر در عملیات مأموران این فرماندهی و کشف هفت کیلو تریاک در بازرسی از این متهم خبر داد.

سرهنگ میثم گوهری آرانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی اعلام اخبار و گزارشات مردمی مبنی اینکه فردی به صورت گسترده اقدام به تهیه و توزیع مواد مخدر می‌کند، موضوع در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی شهرستان نجف‌آباد قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پس از انجام تحقیقات و بررسی‌های میدانی، سرانجام مخفیگاه این فروشنده مواد مخدر را به دست آوردند و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی، در یک عملیات ضربتی وی را دستگیر و به یگان انتظامی منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف‌آباد از کشف هفت کیلو تریاک در بازرسی از مخفیگاه این متهم خبر داد و گفت: خرده‌فروش مواد مخدر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

وی ضمن تقدیر از همکاری مردم این شهرستان با پلیس و تاکید بر مبارزه قاطع با سوداگران مرگ، خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان و فروشندگان مواد مخدر، مراتب را از طریق مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 667372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.