آنچه که در انتخابات برای ما اهمیت دارد، حمایت از حقوق مردم است

رئیس‌کل دادگستری چهارمحال‌وبختیاری گفت: آنچه که در انتخابات برای ما اهمیت دارد، حمایت از حقوق مردم و برگزاری انتخابات رقابتی و سالم بر مبنای شاخصه‌های تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد رزم امروز _پنجشنبه بیست‌وپنجم خردادماه_ در نشست برنامه‌ریزی برای هفته قوه قضائیه اظهار کرد: معیار عمل در دادگستری سند تحول قضائی است که مورد تأیید مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) قرار گرفته است و بر این اساس هرگونه فعالیت در دستگاه قضا باید جهت تحقق فرامین رهبری و تأکیدات ریاست محترم قوه قضائیه صورت پذیرد.

وی هفته قوه قضائیه را فرصتی مغتنم برای انعکاس دستاوردها دانست و گفت: در هفته قوه قضائیه باید اقدامات صورت گرفته در حوزه قضا به سمع و نظر مردم رسانده شود.

رئیس‌کل دادگستری استان چهارمحال‌وبختیاری بهره‌گیری از ظرفیت‌های صداوسیما و حضور مسئولان قضائی در برنامه‌های مختلف رادیویی و تلویزیونی طی هفته قوه قضائیه را بسیار ضروری دانست و خاطرنشان کرد: تلاش خواهد شد تا مسئولان ارشد قضائی در هفته قوه قضائیه حضوری فعال در برنامه‌های صداوسیمای مرکز استان داشته باشند و ضمن پاسخگویی به مطالبات مردمی، دستاوردها و اقدامات انجام شده در بخش توسعه خدمات قضائی و عدالت‌گستری را برای مردم تبیین کنند.

وی با اشاره به موضوع انتخابات، تأکید کرد: آنچه که در انتخابات برای ما اهمیت دارد، حمایت از حقوق مردم و برگزاری انتخابات رقابتی و سالم بر مبنای شاخصه‌های تعیین شده از سوی مقام معظم رهبری است، لذا روساء و دادستان‌های حوزه‌های قضائی استان باید نظارت دقیق و گسترده‌ای را بر اجرای امر انتخابات داشته باشند.

به گزارش ایمنا، در این جلسه با دستور رئیس‌کل دادگستری استان چهارمحال‌وبختیاری مصوب شد، کمیته‌ای فرعی به ریاست معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری و با مشارکت نمایندگان سازمان‌های تابعه قوه قضائیه در استان تشکیل شود و نسبت زمان‌بندی و چگونگی برگزاری ویژه برنامه‌های هفته قوه قضائیه تصمیم‌گیری کند.

کد خبر 667351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.