مسیرهای مرحله دوم سم‌پاشی ۲۸ خردادماه در اصفهان اعلام شد

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان مسیرهای مرحله دوم سم‌پاشی درختان در شامگاه امروز (یکشنبه) در نقاط مختلف این کلان‌شهر را تشریح کرد.

مجید عرفان‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به مسیرهای سم‌پاشی درختان شهر اصفهان در شامگاه امروز _یکشنبه بیست‌وهشتم خردادماه_ که از ساعت ۲۳:۰۰ تا ۵:۰۰ انجام می‌شود، اظهار کرد: در منطقه یک پارک‌های سی‌وسه‌پل و کودک، منطقه سه خیابان‌های عافیت، فردوسی، گلزار و هشت‌بهشت غربی و منطقه چهار خیابان سلمان فارسی ۱ و ۲ و باغ غدیر سم‌پاشی خواهد شد.

وی افزود: در منطقه پنج پارک‌های ملت ۱ و ۲ و سعدی، منطقه شش خیابان‌های سعادت‌آباد، شیخ‌صدوق و فرعی‌ها، منطقه هفت پارک‌های سوزچی، میخک و ترمینال بابلدشت و منطقه هشت مادی شاه‌پسند، بلوارهای گل‌ها و شهید طاهرزاده سم‌پاشی خواهد شد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان تصریح کرد: در منطقه ۹ خیابان آتشگاه، منطقه ۱۰ خیابان‌های هدایت، سعادت، امام حسن (ع)، شهرک‌های غدیر، سپهر و گل نرگس، منطقه ۱۱ پارک‌های مدافع حرم، اقاقیا، سنبل و گلستان، منطقه ۱۲ خیابان‌های آرمان، امین عرب، بهاران، میدان‌ها، زیرگذر استقلال، پارک‌های استقلال و امین‌آباد و در منطقه ۱۴ مادی‌های اردیبهشت، ابوریحان و ایمان سم‌پاشی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در منطقه ناژوان، پارک لوله و جاده ساحلی شمال سم‌پاشی می‌شود.

عرفان‌منش ادامه داد: از شهروندان درخواست می‌شود در دوره سم‌پاشی درختان با این سازمان همکاری لازم را داشته باشند و حتی‌الامکان از قرار دادن خودروی خود در مسیر سم‌پاشی یا قرار دادن مواد غذایی در بالکن‌ها بپرهیزند و درها و پنجره‌های مشرف به مسیر سمپاشی منازل خود را ببندند، همچنین چنانچه میز نانوایی‌ها در خیابان قرار گرفته باشد، ضروری است متصدیان نانوایی قبل از طبخ نان، میزها را شست‌وشو دهند تا از بروز بیماری جلوگیری شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: برای انجام سم‌پاشی، خودروی راهنما در طول مسیر حرکت می‌کند تا بتواند اطلاع‌رسانی و حرکت آهسته سم‌پاش را برای سایر خودروها، کسبه و عابران پیاده یادآوری کند.

کد خبر 667327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.