مسیرهای مرحله دوم سم‌پاشی ۲۶ خردادماه در اصفهان اعلام شد

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان مسیرهای مرحله دوم سم‌پاشی درختان در شامگاه امروز (جمعه) در نقاط مختلف این کلان‌شهر را تشریح کرد.

مجید عرفان‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به مسیرهای سم‌پاشی درختان شهر اصفهان در شامگاه امروز _جمعه بیست‌و ششم خردادماه_ که از ساعت ۲۳:۰۰ تا ۵:۰۰ انجام می‌شود، اظهار کرد: در منطقه یک خیابان‌های آذر، خلجا، شیخ بهایی، طالقانی، مادی نوبهار وکوچه‌های شیرزادی و شاهزاده ابراهیم، منطقه سه خیابان‌های ابن‌سینا، مدرس، سروش، کمال و صغیر و منطقه چهار مادی‌های نیاصرم، فرشادی، خرم و باقرخان سم‌پاشی خواهد شد.

وی افزود: در منطقه پنج بلوارهای دانشگاه، ارتش، کشاورز وکوی امام جعفر (ع) و سپاهان، منطقه شش خیابان‌های سپهسالار، خلیلی، قائم و آپادانا دوم، پارک شریعتی و بلوک‌ها، منطقه هفت خیابان‌های آل‌یاسین، آل‌بویه و مجتمع ایمان و منطقه هشت خیابان‌های ماه‌فرخی، نوبهار، اطلس و شهید دوران سم‌پاشی خواهد شد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان تصریح کرد: در منطقه ۹ تکمیل خیابان کهندژ، منطقه ۱۰ خیابان‌های سروستان، خراسانی، هفت تیر و اتوبان شهیداردستانی، منطقه ۱۱ خیابان‌های باباصفری، امام سجاد (ع)، ابوذر و شهیدان عاملی، منطقه ۱۲ خیابان‌های بنت‌الهدی، یاسینی، انقلاب اسلامی، بلوارهای امیرکبیر سوم، استقلال و پارک‌های امیرکبیر و در منطقه ۱۳ محله‌های گلزار و کوهسار ۱ تا ۷ سم‌پاشی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: از شهروندان درخواست می‌شود در دوره سم‌پاشی درختان با این سازمان همکاری لازم را داشته باشند و حتی‌الامکان از قرار دادن خودروی خود در مسیر سم‌پاشی یا قرار دادن مواد غذایی در بالکن‌ها بپرهیزند و درها و پنجره‌های مشرف به مسیر سمپاشی منازل خود را ببندند، همچنین چنانچه میز نانوایی‌ها در خیابان قرار گرفته باشد، ضروری است متصدیان نانوایی قبل از طبخ نان، میزها را شست‌وشو دهند تا از بروز بیماری جلوگیری شود.

عرفان‌منش ادامه داد: برای انجام سم‌پاشی، خودروی راهنما در طول مسیر حرکت می‌کند تا بتواند اطلاع‌رسانی و حرکت آهسته سم‌پاش را برای سایر خودروها، کسبه و عابران پیاده یادآوری کند.

کد خبر 667285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.