۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۷
آرسنال در پی ستاره آلمانی چلسی‌

آرسنال علاقه‌مند به جذب کای هاورتز از چلسی بوده و اولین پیشنهاد خود را برای جذب این بازیکن ارائه کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، طبق گزارش رسانه گاردین، با وجود گزارش فابریزیو رومانو مبنی بر اینکه علاقه رئال‌مادرید برای جذب کای هاورتز کاهش یافته، گفته می‌شود که آرسنال به عنوان یکی از مدعیان جذب ستاره چلسی ظاهر شده است. لوس‌بلانکوس او را به عنوان جانشین بالقوه کریم بنزما معرفی کرده بود که به الاتحاد عربستان سعودی پیوسته، اما این نقل و انتقال اکنون بعید به نظر می‌رسد.

این گزارش ادعا می‌کند که آبی‌ها می‌توانند با حدود ۷۰ میلیون پوند (۸۹ میلیون دلار) ستاره چلسی را جذب کنند، درحالی که خود آبی‌ها، او را با مبلغ ۶۲.۵ میلیون پوند (۷۹ میلیون دلار) در سال ۲۰۲۰ به خدمت گرفتند.

رسانه اتلتیک گزارش می‌دهد که توپچی‌ها قبلاً اولین پیشنهاد خود را برای جذب هاورتز ارائه کرده‌اند و در حال کار روی یک معامله برای امضای قرارداد با او هستند. گفته می‌شود که آنها قبلاً، هم با رقبای لندنی خود و هم با ملی‌پوش آلمانی مذاکره کرده‌اند.

بایرن‌مونیخ نیز هاورتز را به عنوان یک هدف در نظر می‌گیرد، به این معنی که با توجه به کوتاهی رئال برای خرید این ستاره، احتمالاً رقابت اصلی بین باواریایی‌ها و توپچی‌ها باشد.

این احتمال وجود دارد که هاورتز بتواند در چلسی بماند، اما این باشگاه مشتاق است ترکیب تیم خود را در تابستان امسال ترمیم کند. ستاره ۲۴ ساله آلمانی، طی فصل ۲۳-۲۰۲۲، هفت گل در لیگ به ثمر رساند.

کد خبر 667220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.