اجرای پروژه‌های عمرانی با سرعت بیشتری پیش می‌رود

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور گفت: با وجود مشکلات نه تنها پروژه‌های عمرانی متوقف نشده بلکه سرعت گرفته است به گونه‌ای ما هر هفته کلنگ‌زنی و افتتاح پروژه داریم.

به گزارش ایمنا، مهدی جمالی‌نژاد امروز -چهارشنبه بیست‌وچهارم خردادماه- در آئین کلنگ‌زنی ساخت ۱۱ هزار واحد مسکونی با اشاره به مسئله امیدآفرینی در جامعه، اظهار کرد: عموماً در زمان‌های خاص مانند هفته دولت یا دهه فجر پروژه‌ها را کلنگ‌زنی کرده یا افتتاح می‌کنیم که کارهای بزرگی در حال انجام است.

وی با تشریح وضعیت کشور و مشکلات موجود، افزود: با وجود مشکلات نه تنها پروژه‌های عمرانی متوقف نشده بلکه سرعت گرفته است به گونه‌ای ما هر هفته کلنگ‌زنی و افتتاح پروژه داریم.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور با اشاره به اینکه با مولدسازی و نتیجه گرفتن از آن ۳۱ پروژه برای ۳۱ استان تعریف کردیم، اضافه کرد: این پروژه‌ها از جمله پروژه‌های بزرگ و بسیار تأثیرگذار در کشور هستند.

وی با تشریح ابعاد طرح نهضت ملی مسکن، ادامه داد: این طرح نواقص طرح مسکن مهر را بر طرف می‌کند، همچنین در این طرح معماری ایرانی-اسلامی لحاظ شده و سرانه‌ها و خدمات نیز به خوبی دیده شده است.

جمالی‌نژاد خاطرنشان کرد: در طرح نهضت ملی مسکن حتی مناسب‌سازی برای معلولان و سالمندان نیز در نظر گرفته شده است.

منبع: فارس

کد خبر 667218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.