تصمیم مهم پوچتینو برای انتخاب دروازه‌بان شماره یک چلسی‌

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، قصد دارد کپا آریزابالاگا را به عنوان دروازه‌بان اول تیم خود در فصل آینده حفظ کند و احتمالا از جدب آندره اونانا صرف‌نظر خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی‌رغم اینکه در تابستان امسال با چندین دروازه‌بان، از جمله مایک میگنان از میلان و آندره اونانا از اینتر مذاکراتی انجام شده است، اما ظاهراً مائوریسیو پوچتینو تصمیم خود در مورد اینکه چه کسی برای فصل آینده دروازه‌بان اول تیم او خواهد بود را گرفته است.

اسکای اسپورت گزارش می‌دهد که کپا جایگاه خود را به عنوان دروازه‌بان شماره ۱ حفظ خواهد کرد، به این معنی که احتمالاً چلسی علاقه‌ای به جذب مهره دیگری در این پست ندارد، و همین موضوع حالا درها را برای پیوستن اونانا به باشگاه دیگری باز کرده است.

گفته می‌شود که اونانا در تابستان امسال مورد توجه آبی‌های لندنی قرار گرفته اما مبلغ زیادی برای آن‌ها در پی خواهد داشت، ظاهراً اینتر، حدود ۵۰ میلیون پوند (۶۳ میلیون دلار) درخواست کرده است‌. با این حال، منچستریونایتد نیز، این بازیکن را به عنوان جانشین داوید دخیا در نظر گرفته است‌.

چلسی در موقعیتی قرار دارد که باید تعدادی از بازیکنان خود را به فروش برساند، زیرا تحت مالکیت جدید (تاد بولی) اوضاع خوبی ندارد. باید دید با تصمیم پوچتینو، ادوارد مندی یکی از مهره‌هایی خواهد بود که استمفوردبریج را ترک می‌کند یا خیر، با این حال گفته می‌شود که یونایتد، در حال مذاکره برای خرید میسون مونت از آبی‌ها است.

پوچتینو احتمالاً دروازه‌بانان تیم خود را پیش فصل، آزمایش خواهد کرد، این درحالی است آبی‌ها برای رویارویی با تیم رکهام ولز در ایالات متحده آماده می‌شوند.

کد خبر 667213

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.