بدون همراهی خیران ارائه مسکن به مددجویان میسر نمی‌شود

‌رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: مسکن گران‌ترین خدمت کمیته امداد است و بدون همراهی خیران ارائه مطلوب این خدمت میسر نیست، مسکن و سرپناه، آرامش را به همراه خواهد داشت.

به گزارش ایمنا، سیدمرتضی بختیاری امروز -چهارشنبه بیست‌وچهارم خردادماه- در مراسم افتتاح این ۳۰ واحد مسک مددجویی خیرساز در شهرستان کازرون با تقدیر از همکاری خیران در احداث واحدهای مسکونی، اظهار کرد: مسکن گران‌ترین خدمت کمیته امداد است و بدون همراهی خیران ارائه مطلوب این خدمت میسر نیست، مسکن و سرپناه، آرامش را به همراه خواهد داشت.

وی افزود: ما درنهادی خدمت می‌کنیم که یادگار امام (ره) بوده و تنها نهادی است که مزین به نام امام خمینی (ره) شده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) تصریح کرد: ما همه نوکر مردم هستیم و بر این نوکری افتخار می‌کنیم، هرکس با این نگاه به مردم خدمت کند و در این سنگر بماند ثواب بسیاری برده است و خدمت در این نهاد مقدس توفیق می‌خواهد؛ مبادا محرومی از درگاه ما ناامید بازگردد و مبادا دانش‌آموزی به خاطر فقر مالی ترک تحصیل کند.

وی با اشاره به همراهی حامیان در طرح اکرام ایتام و محسنین، گفت: خوشا به حال افرادی که به ایتام خدمت می‌کنند و آنان را همچون فرزندان خود می‌دانند.

بختیاری با بیان اینکه یکی از مسئولیت‌های ما در حوزه فرهنگی، ورود به بخش تربیتی خانواده‌های جامعه هدف است، تصریح کرد: در استان فارس ۴۹ هزار دانش‌آموز، ۴۱۵۲ دانشجو و هزار نخبه تحت حمایت داریم.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته استان فارس ۹۴۸ قبولی کنکور از جامعه هدف داشته و ۵۷ نفر نیز در دانشگاه فرهنگیان پذیرفته شده‌اند و به این معناست که اشتغال آنها از هم اکنون تضمین شده است.

منبع: ایرنا

کد خبر 667210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.