توجه ویژه شهرداری مبارکه به حوزه عمران در تدوین بودجه ۱۴۰۲

رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه با قدردانی از فعالیت شهرداری برای عمران و آبادانی این شهر گفت: در تدوین بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری توجه ویژه‌ای به حوزه عمران شهری مبارکه شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عبدالله وکیلی در بازدید اعضای شواری اسلامی شهر، معاونان و مدیران مجموعه مدیریت شهری مبارکه از پروژه بلوار سردار شهید حمزه بابایی و تقاطع غیرهمسطح وحدت اظهار کرد: هدف و انگیزه ما خدمت به مردم است.

وی افزود: با توجه به اینکه مشکلات ناشی از اجرا نشدن به‌موقع پروژه‌های عمرانی موجب افزایش هزینه‌ها در شهرداری و نارضایتی شهروندان می‌شود و چشم‌اندازی نامناسب برای شهر ایجاد می‌کند، ضروری است علاوه بر توجه به کیفت پروژه‌های عمرانی به سرعت آنها نیز اهمیت داده شود.

رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه از شهردار و مدیران مجموعه شهرداری خواست همه تلاش خود را برای پیگیری مداوم پروژه‌های عمرانی به‌کار گیرند تا این پروژه‌ها با افزایش کیفیت در زمان‌بندی اعلام شده به بهره‌برداری برسد.

مصطفی رحیمی، معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری مبارکه نیز در این بازدید با ارائه گزارشی از اقدامات اجرایی و و پشتیبانی اعضای شورای اسلامی شهر در اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی شهرداری که نقش بسزایی در تسریع امور داشته است، قدردانی کرد.

به گزارش ایمنا، رئیس، اعضای شواری اسلامی شهر، معاونان و مدیران مجموعه مدیریت شهری از پروژه بلوار سردار شهید حمزه بابایی و تقاطع غیرهمسطح وحدت بازدید کردند، همچنین اعضای شورای اسلامی شهر ضمن رضایت از پیشرفت این پروژه‌ها تسریع در بهره‌برداری در راستای کاهش ترافیک هسته مرکزی شهر را خواستار شدند.

کد خبر 667164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.