عزم شهرداری مبارکه برای سرعت بخشیدن به پروژه‌های عمرانی

مدیر واحد نقلیه شهرداری مبارکه با بیان اینکه عزم جدی شهرداری سرعت بخشیدن به پروژه‌های عمرانی است، گفت: طرح‌های عمرانی با اتکا به توان کارکنان و ماشین‌آلات شهرداری در حال پیشرفت است.

حسین فروتن در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به ظرفیت‌های موجود در شهرداری مبارکه، اظهار کرد: شاهد پیشرفت پروژه‌های عمرانی، خدماتی، فرهنگی و ورزشی در دوره جدید با استفاده از ماشین‌آلات و نیروهای داخلی شهرداری در سطح شهر هستیم.

وی افزود: ظرفیت‌های شهرداری برای آغاز پروژه بلوار شهید بابایی به کار گرفته شده است و با حمایت شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر شاهد پیشرفت چشمگیر این طرح هستیم.

مدیر واحد نقلیه شهرداری مبارکه خاطرنشان کرد: خیابان ۱۵ خرداد، خیابان ۲۲ بهمن و بلوار وحدت قهنویه از دیگر پروژه‌هایی است که در این دوره مدیریت شهری با استفاده از توان داخلی پیشرفت چشمگیری داشته است.

فروتن با اشاره به شعار محله‌محوری این دوره مدیریت شهری مبارکه، تاکید کرد: زیرسازی و آماده‌سازی زمین چمن مصنوعی در محلات شهر یکی دیگر از برنامه‌های این واحد است.

وی با اشاره به کاهش هزینه‌های مالی شهرداری، اضافه کرد: صرفه‌جویی و کاهش هزینه‌ها، کیفیت بالای اجرای طرح‌های شهری و کاهش زمان از مزیت‌های استفاده از توان داخلی در اجرای پروژه‌های عمرانی محسوب می‌شود.

مدیر واحد نقلیه شهرداری مبارکه با اشاره به حجم بالای خدمات این واحد، تصریح کرد: تخریب بافت‌های فرسوده و آرای ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها، تخریب ساختمان‌ها در طرح پروژه‌های عمرانی، جمع‌آوری نخاله‌های ساختمان در سطح شهر و محلات، جابه‌جایی و حمل روزانه ۶۰ تن زباله، بازسازی و بازگشت سه دستگاه خودروی سنگین به چرخه فعالیت و نظافت شهر با استفاده از ماشین‌آلات مکانیزه از دیگر فعالیت‌های خادمان مردم در واحد نقلیه شهرداری مبارکه است.

کد خبر 667127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.