حذف نسخه کاغذی کارت شهری برای ناوگان تاکسیرانی اصفهان

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: نسخه کاغذی پروانه بهره‌برداری در تمام کاربری‌ها از جمله تاکسی‌های سرویس مدارس و آژانس‌ها حذف شد.

محمد پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: سالانه بیش از دو هزار کارت پروانه بهره‌برداری در کاربری‌های مختلف استفاده می‌شد که این کار هزینه زیاد و آسیب به محیط زیست و تولید پسماند خشک را به‌همراه داشت.

وی افزود: در رویکرد جدید سازمان تاکسیرانی با هدف الکترونیکی شدن و تسریع در ارائه خدمات، کاهش مراجعات و صرفه‌جویی در مصرف کاغذ و هزینه‌ها، نسخه کاغذی پروانه بهره‌برداری در همه کاربری‌های حذف شد که این اقدام کمک بسزایی در سرعت صدور یا تمدید کارت‌های شهری می‌کند و مراجعات به سازمان تاکسیرانی را بسیار کاهش خواهد داد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: تاکسیرانان و رانندگان سرویس مدارس و آژانس می‌توانند به دلخواه به شرکت‌ها مراجعه و برای صدور یا تمدید پروانه بهره‌برداری اقدام کنند تا شرکت‌های کارگزار نیز اطلاعات آنها را ثبت و از طریق بستر وب به سازمان تاکسیرانی ارسال کنند.

وی خاطرنشان کرد: پس از تأیید اطلاعات در سازمان تاکسیرانی، مجوز فرد صادر و لینکی برای افراد از طریق پیامک ارسال خواهد شد که در آن مجوز فعالیت افراد قابل مشاهده است؛ بارکدی در این مجوز الکترونیکی پیش‌بینی شده است که برای نهادهای نظارتی پلیس یا بیمه قابل استفاده و استناد است.

کد خبر 667070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.