رد پیشنهاد چلسی توسط دروازه‌بان میلان‌!

روزنامه‌های ورزشی امروز کشور انگلیس، خبرهای مختلفی را پوشش داده‌اند که خواندن آن خالی از لطف نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روزنامه‌های مختلف انگلیسی خبرهای ورزشی این کشور را به صورت روزانه در یک بسته خبری مورد بررسی قرار داده‌اند که از نقل و انتقالات گرفته تا خبرهایی درخصوص سایر رشته‌ها تحت پوشش آن است.

بسته خبری امروز __ چهارشنبه بیست‌وچهارم خرداد ۱۴۰۲_ به شرح زیر است:

سان:

* خورخه مندس در تلاش‌هایش برای بردن روبن نوس به بارسلونا ناامید شده است.

* اولین خرید منچستریونایتد در تابستان، با امضای قرارداد مین جائه کیم به عنوان مدافع وسط، تأیید شد.

* تیم فوتبال لستر، به رقابت برای جذب جری یتس، مهاجم بلکپول پیوست.

دیلی تلگراف:

* منچستریونایتد همچنان علاقه‌مند به جذب دیوید رایا در این تابستان است، حتی با وجود اینکه تاتنهام در رقابت برای خرید دروازه‌بان برنتفورد پیشتاز است.

* آرسنال به دنبال یافتن باشگاهی برای فروش نیکلاس په په است و هیچ برنامه‌ای برای حفظ او در فصل جدید ندارد.

گاردین:

* روملو لوکاکو با پیشنهادی سالانه ۲۰ میلیون پوند از سوی الهلال مواجه شده است، حکیم زیخ، پیر امریک اوبامیانگ از چلسی، و ریاض محرز از منچسترسیتی نیز مورد توجه باشگاه‌های عربستان سعودی قرار گرفته‌اند.

دیلی اکسپرس:

* گفته می‌شود که مایک میگنان، دروازه‌بان آث میلان، نمی‌خواهد در تابستان امسال راهی چلسی شود زیرا این تیم در لیگ قهرمانان اروپا حضور ندارد.

دیلی میل:

* راسموس هوجلوند، ستاره جوان و هیجان‌انگیز آتالانتا، به لطف نفوذ متقاعدکننده هم تیمی دانمارکی‌اش، کریستین اریکسن، به زودی می‌تواند راهی منچستریونایتد شود تا مشکلات گلزنی این تیم را رفع کند.

* ویلفرد زاها می‌خواهد تابستان امسال به یک باشگاه حاضر در لیگ قهرمانان اروپا بپیوندد، علیرغم اینکه او «پیشنهادی سنگین» از خاورمیانه دریافت کرده است.

* مقامات باشگاه استون‌ویلا روز سه‌شنبه در اسپانیا حضور داشتند تا با مونچی، مدیر بخش نقل و انتقالات سویا، قرارداد ببندند.

دیلی میرر:

* از نیوکاسل خواسته شده تا در تابستان امسال سادیو مانه ستاره سابق لیورپول را به خدمت بگیرد تا قبل از شروع رقابت‌های لیگ قهرمانان، به نوعی ترکیب خود را تقویت کنند.

سان اسکاتلند:

* برندان راجرز در آستانه بازگشت به اسکاتلند است تا به عنوان سرمربی سلتیک معارفه شود.

دیلی رکورد:

* دایزن مائدا، مهاجم ژاپنی سلتیک، سرمربی سابق خود (آنگه پستکوگلو) را ستایش کرده است، و اعتراف می‌کند که مربی سابقش، رؤیای "رفتن به مراحل بالاتر" را در سر داشته است.

* مالیک تیلمن، انتقال قرضی‌اش از بایرن مونیخ به رنجرز را "بهترین تصمیم" دوران حرفه‌ای خود می‌داند.

کد خبر 667059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.