انتخاب بانوی ایرانی به عنوان مدیر مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آسیا + عکس

داور تنیس روی میز کشورمان به عنوان کمک‌مدیر بیست‌وهفتمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا برگزیده شد.

به گزارش ایمنا، با انتخاب کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا، نسیبه دلیرهروی، داور بلوبچ و شایسته تنیس روی میز کشورمان به عنوان کمک‌مدیر در بیست‌وهفتمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا برگزیده شد.

دلیرهروی دو سال گذشته در کلاس مدیریت مسابقات که از سوی کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا برگزار شد، حضور پیدا کرد و آزمون‌های این دوره را با موفقیت پشت سر گذاشت و به عنوان تنها زن حاضر در آن کلاس برگزیده شد.

بر همین اساس داور بلوبچ کشورمان سال گذشته توانست مدیریت مسابقات قهرمانی آسیای میانه را عهده‌دار باشد و امسال نیز به عنوان کمک مدیر مسابقات نوجوانان و جوانان آسیا که از تاریخ بیست‌وششم تا سی‌ویکم تیرماه سال جاری در کشور قطر برگزار می‌شود، ایفای نقش خواهد کرد.

وظیفه مدیر و کمک‌مدیر مسابقات تفاوتی باهم ندارد و برگزاری مسابقات، تعداد نفرات شرکت‌کننده، زمان‌بندی مسابقه و هماهنگی با سرداور برای قرعه‌کشی بر عهده مدیر و کمک‌مدیر مسابقات است.

حین برگزاری مسابقات نیز، نتایج بازی‌ها به‌صورت برخط در وبگاه کنفدراسیون آسیا قرار خواهد گرفت همچنین نحوه اجرای مسابقات و اهدای جوایز نیز بر عهده مدیر مسابقات است.

نسیبه دلیرهروی، دارنده نشان داوری بلوبچ است و در رویدادهای مهمی نظیر قهرمانی جهان، قهرمانی آسیا، استار کانتندر و فیدر سابقه قضاوت دارد.

انتخاب بانوی ایرانی به عنوان مدیر مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آسیا

کد خبر 667052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.