هادی عقیلی به ایران برگشت / کاپیتان اسبق سپاهان دستیار مورایس می‌شود؟

اسطوره باشگاه سپاهان پس از مدت‌های طولانی به ایران و اصفهان بازگشت. پیش‌بینی می‌شود بازیکن سابق طلایی‌پوشان یکی از گزینه‌های دستیاری برای سرمربی سپاهان در فصل آینده لیگ برتر باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در شرایطی که فصل بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج‌فارس از نیمه اول مردادماه ۱۴۰۲ آغاز می‌شود، تیم‌ها درحال آماده‌سازی خود هستند تا با تکمیل کردن کادر فنی و جذب بازیکنان جدید، یک تیم مدعی روانه فصل جدید مسابقات کنند.

تیم فوتبال سپاهان نیز از این قاعده مستثنی نیست و از هفته گذشته در نخستین گام، پیام نیازمند را به‌طور رسمی و قطعی از پورتیموننزه پرتغال به‌خدمت گرفت و به‌دنبال این است تا علاوه‌بر تمدید با ستاره‌های فصل گذشته، با گزینه‌های موردنیاز کادر فنی قرارداد امضا کند و پرقدرت‌تر از فصل گذشته برای قهرمانی تلاش کند.

در همین راستا، به‌نظر می‌رسد باشگاه سپاهان قصد داشته باشد که تغییراتی در کادر فنی‌اش ایجاد کند و شاید مدیران این باشگاه به‌دنبال این باشند با برآورده کردن یکی از خواسته‌های هوادارانشان، سروسامان ویژه‌تری به تیمشان دهند و آن خواسته هم حضور یک مربی ایرانی که اسطوره سپاهان نیز بوده است، در کادر فنی این تیم به‌شمار می‌رود.

براساس اطلاعات ایمنا، هادی عقیلی، اسطوره تیم فوتبال سپاهان اصفهان که مدت‌ها پیراهن طلایی‌رنگ را بر تن کرده و همواره یکی از ستاره‌های مورد علاقه طرفداران سپاهان بوده است، پس از ماه‌های طولانی روز گذشته از آمریکا به ایران بازگشت و راهی اصفهان شد.

هنوز مشخص نیست هدف هادی عقیلی از آمدن به ایران و اصفهان آن هم پس از مدت‌ها چیست و حتی ممکن است شماره پنج دوست‌داشتنی طلایی‌پوشان در سال‌های اخیر برای تفریح و گذراندن اوقات فراغت یا کارهای خانوادگی بازگشته باشد اما دریافت پیشنهاد از سوی مدیران باشگاه سپاهان برای دستیاری خوزه مورایس به او، محتمل‌ترین مورد است، چرا که هواداران این تیم همواره و طی دو فصل اخیر به حضور عقیلی در کادر فنی تیم فوتبال تاکید داشتند.

هادی عقیلی که سال‌های اخیر ساکن آمریکا بود به‌ندرت به ایران و اصفهان می‌آمد مگر اینکه کار مهمی داشت و حالا که او در این مقطع زمانی به ایران بازگشته است، پیش‌بینی می‌شود پس از یک فصل که مورایس هدایت طلایی‌پوشان را برعهده گرفته است، به عنوان یکی از گزینه‌های دستیاری برای سرمربی سپاهان در نظر گرفته شود. چنانچه توافقاتی میان طرفین حاصل شود به‌طور قطع شاهد این اتفاق خواهیم بود.

کد خبر 667017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.