لزوم تامین اعتبار برای اجرای فازنخست جاده مواصلاتی خانمیرزا

نماینده شوراهای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری در شورای عالی استان‌ها گفت: جاده مواصلاتی سه‌راهی گوشکی به پل‌قره از مشکلات شهرستان خانمیرزا است، لذا درخواست داریم اعتبار ویژه به این پروژه اختصاص داده شود تا حداقل عملیات فاز نخست این محور اجرا شود.

محمدیعقوب باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شورای برنامه‌ریزی در برخی شهرستان‌ها تشکیل نشده است، لذا با توجه به اینکه استان چهارمحال‌وبختیاری نیز باید به نسبت سایر استان‌های کشور رشد داشته باشد، انتظار می‌رود به این موضوع توجه شود.

وی افزود: مشکل شهرستان نوپای خانمیرزا، نیروی انسانی است، به‌طوری‌که بسیاری از ادارات این شهرستان با یک نیرو یا دو نیرو اداره می‌شود.

نماینده شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری در شورای عالی استان‌ها با اشاره به اینکه هیئت دولت مصوبه‌ای درباره مجتمع ادارات دارد، افزود: طبق چارت جدید در شهرستان‌های بالای ۵۰ هزار نفر جمعیت ادارات عمومی و خدمات‌رسانی زیرمجموعه فرمانداری است، همچنین تأمین نیروی انسانی در ادارات خانمیرزا و تأمین زیرساخت‌های لازم از اولویت‌های شهرستان خانمیرزا است.

وی گفت: جاده مواصلاتی سه‌راهی گوشکی به پل‌قره از مشکلات شهرستان خانمیرزا است، زیرا با پیمانکار هنوز تسویه حساب نشده و مسیر بلاتکلیف مانده است، لذا درخواست داریم اعتبار ویژه به این پروژه اختصاص داده شود تا حداقل فاز نخست این محور اجرایی شود.

باقری ادامه داد: اتخاذ تمهیدات برای اختصاص اعتبار ویژه به جاده آلونی ده‌صحرا جوانمردی، بهسازی و روکش آسفالت سه‌راهی ارمند به بوگر و ساماندهی سه‌راهی مرادان ضروری است.

وی با بیان اینکه شهرستان خانمیرزا قطب کشاورزی است، تصریح کرد: ایجاد بسترهای لازم برای آبخیزداری و احداث سیل‌بند در شهرستان خانمیرزا برای جلوگیری از بحران‌های احتمالی باید مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 666968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.