شهروندان بندرعباس باید در جریان عملکرد مدیریت شهری قرار گیرند

عضو جدید شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: آنچه شهروندان این کلانشهر انتظار دارند، آگاهی از عملکرد شورای شهر و شهرداری است؛ این اقدام موجب ارتقای سطح اعتماد بومی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مصیب نظری امروز _سه‌شنبه بیست‌وسوم خردادماه_ در هشتادوسومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر بندرعباس ضمن تقدیر از اعتماد مردم شریف بندرعباس، اظهار کرد: باید فعالیت‌ها له گونه‌ای انجام شود که مردم از اقدامات ما احساس خوبی داشته باشند.

وی افزود: انتظار مردم از شورای اسلامی شهر بندرعباس بینش و منش عدالت‌خواهانه، پویایی، سخت‌کوشی، اشرافیت نسبت به مشکلات در محیطی دوستانه همراه با احترام متقابل شورایی است که هدف نهایی کمک و پیشرفت همه‌جانبه شهر و رضایتمندی شهروندان است.

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس با بیان اینکه انتظار عدالت در اداره خدمات شهری و نظارت بر حسن عملکرد در حوزه خدمات شهری از جمله انتظارات اساسی مردم از شورای اسلامی شهر است، گفت: استفاده از توان کارشناسی نیروهای دلسوز و صاحب‌نظر در شهر، روند پیشرفت و توسعه بندرعباس را تسهیل می‌کند.

وی اضافه کرد: آنچه مردم از ما انتظار دارند، آگاهی از عملکرد شورای شهر و شهرداری بندرعباس است زیرا این اقدام موجب ارتقای سطح اعتماد بومی می‌شود.

نظری تاکید کرد: فساد و تبعیض در اجرای قوانین موجب بدبینی و دلسردی مردم خواهد شد.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در حرم امام خمینی (ره)، خاطرنشان کرد: توصیه اکید ایشان به مسئولان برای تقویت ایمان و امید در جامعه است، لزوم تبیین و عمل به بیانات رهبری نسبت به تقویت ایمان و امید در جامعه، موجب پایبندی همه ما به اصول اخلاقی، توجه ویژه به رضایت‌مندی شهروندان و درنهایت طنین‌انداز شدن اتحاد، همدلی، نشاط و انجام خدماتی خواهد شد در خور شأن مردم شریف بندرعباس است، البته استمرار این شاخص‌ها امید را در جامعه تقویت خواهد کرد.

کد خبر 666958

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.