دستگیری ۳ قاچاقچی با ۸۶ میلیارد کالای قاچاق

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از دستگیری سه قاچاقچی و کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۸۶ میلیارد ریال در عملیات ضربتی ماموران این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ ایرج کاکاوند در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان کاشان با همکاری یگان تکاوری فرماندهی انتظامی استان اصفهان حین کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی به دو دستگاه پژو ۴۰۵ و یک دستگاه کامیون کشنده مشکوک شدند و آنها را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران پس از متوقف شدن خودروها ضمن هماهنگی با مرجع قضائی از آنها بازرسی کردند که در این عملیات، ۱۵۵۹ طاقه پارچه، ۱۶ هزار و ۸۰۰ عدد اسباب بازی و بیش از ۱۰۰ کارتن انواع لوازم‌التحریر کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با بیان اینکه تمام کالاهای مکشوفه فاقد مدارک معتبر گمرکی و به صورت قاچاق تهیه شده بودند، گفت: کارشناسان مربوطه ارزش کالاهای قاچاق را ۸۶ میلیارد ریال برآورد کردند.

وی از دستگیری سه نفر به اتهام تهیه و حمل کالای قاچاق خبر داد و گفت: محموله‌های قاچاق به سازمان نگهداری و فروش اموال تملیکی استان منتقل و متهمان دستگیر شده نیز برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

کد خبر 666949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.