عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۳ اردیبهشت‌ماه

در این بسته خبری از خودداری شهروندان قزوینی از خوردن میوه درختان سم‌پاشی شده تا موتورسیکلت‌های برقی به کمک پاکیزگی هوای شیراز می‌آیند و افزایش ۲۹ درصدی عوارض جمع‌آوری پسماند اصناف در قم را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

ناوگان حمل‌ونقل عمومی زنجان نزدیک به دو دهه به لحاظ نوسازی راکد مانده است

علیرضا فیروزفر، شهردار زنجان در ارتباط با وضعیت ناوگان حمل و نقل عمومی شهر زنجان گفت: ناوگان حمل‌ونقل عمومی زنجان نزدیک به دو دهه به لحاظ نوسازی راکد مانده و طی این مدت هیچ وسیله نقلیه جدیدی وارد ناوگان حمل‌ونقل عمومی زنجان نشده است.

شهروندان قزوینی از خوردن میوه درختان سم‌پاشی شده خودداری کنند

محمدصالح صالحی، مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین گفت: شهروندان قزوینی از خوردن میوه درختان سم‌پاشی شده در خیابان‌ها و گذاشتن خودروی خود کنار درختان در شب‌های عملیات سم‌پاشی خودداری کنند.

۲۴ هزار میلیارد تومان برای تکمیل عملیات حفاری خط ۲ قطار شهری تبریز نیاز است

یعقوب وحیدکیا، مدیرعامل سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز با پیش بینی اتمام عملیات حفاری خط دو قطار شهری تا پایان امسال، گفت: برای اتمام عملیات حفاری در این خط نیاز به ۲۴ هزار میلیارد تومان است.

چهار جایگاه عرضه مستقیم میوه و صیفی‌جات در شهر ایلام دایر شد

مهراب غریبی، رئیس سازمان مشاغل شهری شهرداری ایلام با اشاره به برنامه‌های شهرداری برای عرضه میوه با نرخ مصوب، گفت: چهار جایگاه عرضه مستقیم میوه و صیفی‌جات در شهر ایلام دایر شده است.

موتورسیکلت‌های برقی به کمک پاکیزگی هوای شیراز می‌آیند

هادی شه‌دوست، معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری شیراز گفت: بر اساس تفاهم نامه شهرداری شیراز و یک شرکت دانش بنیان تولید کننده موتورسیکلت‌های برقی، به شهروندان شیرازی تسهیلات خرید این وسیله نقلیه پرداخت می‌شود. این اقدام در راستای پاکیزگی هوای شیراز گرفته شده است.

بازار میوه و تره‌بار شهرداری محلات در آستانه راه‌اندازی

عزیز تقی‌زاده، شهردار محلات از آماده بهره‌برداری بودن بازار میوه و تره‌بار خبر داد و گفت: مبنای قیمت‌گذاری در این بازار، بازارهای میوه و تره‌بار اصفهان و تهران خواهد بود.‌

افزایش ۲۹ درصدی عوارض جمع‌آوری پسماند اصناف در قم

مهدی اصفهانیان‌مقدم، معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم از افزایش ۲۹ درصدی عوارض جمع‌آوری پسماند اصناف خبر داد و گفت: تلاش شده علاوه بر اجرای دستورالعمل وزارت کشور، شرایط مردم را سنجیده شده و این افزایش نرخ منصفانه باشد.

کد خبر 666901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.