احداث مجتمع دامداران در ناحیه غرب شهرکرد خواسته ۲۵ ساله شهروندان است

عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهرکرد گفت: احداث مجتمع دامداران در ناحیه غرب شهرکرد از مهم‌ترین خواسته‌های اهالی این ناحیه در ۲۵ سال گذشته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فاطمه بیگی امروز _سه‌شنبه بیست‌وسوم خردادماه_ در یکصدوهشتادوششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد با اشاره به محقق نشدن تخصیص زمین مورد نیاز برای احداث مجتمع دامداران در ناحیه غرب شهرکرد اظهار کرد: در این راستا تاکنون پاسخ قانع‌کننده از مدیران جهاد کشاورزی، شرکت آب منطقه‌ای و سایر مسئولان مرتبط دریافت نشده است.

وی افزود: احداث مجتمع دامداران در ناحیه غرب شهرکرد از مهم‌ترین خواسته‌های اهالی این ناحیه و فعالان مدیریت شهری در شهرداری و شورای اسلامی شهرکرد در ۲۵ سال گذشته به‌شمار می‌رود.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهرکرد گفت: علاوه بر اقدامات فراوان انجام شده از سوی مدیریت شهری برای خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان، آسیب‌شناسی عوامل ایجاد بروز بعضی مشکلات در این حوزه باید در دستور کار قرار گیرد.

وی با بیان اینکه تجهیزات، امکانات و ماشین‌آلات سنگین و نیمه‌سنگین مورد نیاز شهرداری باید شناسایی و برای تخصیص اعتبار مورد نیاز خرید در اختیار مسئولان چهارمحال‌وبختیاری قرار گیرد، خاطرنشان کرد: با توجه به توانایی و تخصص شهردار شهرکرد، تمام مدیران و کارکنان از این فرصت به‌دست آمده به‌نحو مطلوب در راستای خدمت به شهروندان استفاده کنند و رضایتمندی آن‌ها را افزایش دهند.

به گزارش ایمنا، در این جلسه اعضای شورای اسلامی شهرکرد با کمک ۲۰۰ میلیون ریالی شهرداری و شورای اسلامی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد چهارمحال‌وبختیاری موافقت کردند.

کد خبر 666888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.